شناسهٔ خبر: 58486106 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

یک تیر و چند نشان برای گل محمدی/ نقشه های پرسپولیس برای شکست دادن تیم دروازه بان سابق استقلال

پرسپولیس در بازی چهارشنبه مقابل آلومینیوم اراک فقط به پیروزی مقابل حریف می اندیشد.

صاحب‌خبر -

پرسپولیس بعد از کسب چند نتیجه خوب تا قبل از بازی مقابل فولاد، موفق شد اختلاف امتیاز مناسبی را با تیم های دو تا چهارم جدول ایجاد کند. سپاهان به عنوان نزدیک ترین تعقیب کننده پرسپولیس ، ۵ امتیاز کمتر داشت. با این حال شکست سرخ پوشان در بازی این هفته مقابل فولاد و همچنین برتری خارج از خانه سپاهان مقابل نساجی باعث شد تا اختلاف امتیاز بین این دو تیم به ۲ امتیاز کاهش پیدا کند.

پرسپولیس ۳ امتیاز حیاتی را در اهواز جا گذاشت و حالا بیشتر از قبل نفس های تیم مورایس را پشت سر خودش حس می کند. در هفته هجدهم لیگ برتر پرسپولیس باید در تهران به مصاف آلومینیوم اراک برود. تیمی که در چند فصل اخیر گربه سیاه پرسپولیس بوده و به غیر از دو برد در دو فصل اخیر در اراک، سال قبل در تهران پرسپولیس را در جام حذفی شکست داد و باعث حذف تیم گل محمدی شد.

مهدی رحمتی و تیمش سال گذشته تا فینال جام حذفی بالا آمدند و در این راه پرسپولیس را در تهران و مقابل چشم هوادارانش قربانی کردند. حالا از قضا بازی چهارشنبه دو تیم هم قرار است در تهران و باز هم مقابل هواداران پرسپولیس برگزار شود. هرچند سرخ پوشان بازی رفت را در اراک با تک گل سرلک پیروز شدند و انتقام یکی از باخت های دو فصل گذشته را گرفتند، ولی یحیی و تیمش خیلی دوست دارند این بار با پیروزی مقابل آلومینیوم در تهران و مقابل چشم تماشاگران خودی، انتقام بازی جام حذفی سال قبل را هم بگیرند.

همچنین با توجه به اینکه سپاهان این هفته باید به مصاف تیم مدعی گل گهر برود و احتمال اینکه زردپوشان امتیاز از دست بدهند وجود دارد، پرسپولیس امیدوار است با برتری مقابل آلومینیوم بار دیگر اختلاف امتیاز خودش را با تیم های پایین تر از خودش زیاد کند. در کنار همه این موارد ذکر شده که انگیزه مضاعفی برای یحیی و تیمش خواهد بود، بدون شک  اصلی ترین انگیزه گل محمدی برای بازی چهارشنبه به جبران شکست هفته قبل مقابل فولاد برمی گردد.

یحیی و تیمش که مدعی اصلی قهرمانی به حساب می آیند و خیلی امیدوارند ششمین قهرمانی خود را در طی هفت سال اخیر بدست بیاورند، اصلا دوست ندارند برای دومین هفته متوالی امتیاز از دست بدهند و همین موضوع کار را برای تیم خوب آلومینیوم سخت خواهد کرد. رحمتی طی سال های اخیر نشان داده مربی خوبی است و تیم هایش فوتبال خوبی به نمایش می گذارند. همین موضوع باعث خواهد شد که پرسپولیس هم کار راحتی برای بردن این تیم نداشته باشد، هرچند با توجه به حضور تماشاگران و انجام بازی در ورزشگاه آزادی، قرمزهای پایتخت دست بالاتر را خواهند داشت.

نظر شما