شناسهٔ خبر: 58485993 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

همدان میزبان مسابقات فوتبال مناطق کشور

دبیر هیات فوتبال استان همدان گفت: مسابقات فوتبال مناطق کشور در ۲ رده سنی جوانان و نوجوانان به میزبانی همدان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز همدان؛ علیرضا بلالی با بیان اینکه مسابقات فوتبال مناطق کشور در رده‌های سنی مختلف در همدان برگزار خواهد شد، افزود: همدان همواره میزبان شایسته‌ای برای برگزاری مسابقات مختلف فوتبال و فوتسال بوده است و آماده هرگونه همکاری با تیم‌های حاضر در مسابقات را داریم.

او با اشاره به اینکه مسابقات فوتبال رده نونهالان مناطق کشور با حضور تیم‌های آریان همدان، شهدای سرپل ذهاب، آبی‌پوشان ایلام، آبیدر سنندج و آکادمی ذوالفقارنسب از ۱۷ تا ۲۳ بهمن به میزبانی همدان برگزار خواهد شد، تصریح کرد: مسابقات فوتبال رده جوانان مناطق کشور هم با حضور تیم‌های شهید امینی همدان، ستارگان آبی ایلام، شهدای سرپل‌ذهاب، اتحاد مریوان و آکادمی ذوالفقارنسب از ۱۳ تا ۱۸ بهمن در همدان برگزار می‌شود.

دبیرهیات فوتبال استان همدان افزود: در این رقابت‌ها از گروه‌های پنج تیمی، دو تیم و از گروه‌های چهار تیمی، یک تیم به دور دوم صعود می‌کنند.

بلالی به دعوت فوتبالیست تویسرکانی به تیم نونهالان استقلال تهران اشاره کرد و افزود: سیدسینا میرمعینی بازیکن تویسرکانی فصل گذشته شهید امینی همدان به نونهالان استقلال تهران پیوست.

نظر شما