شناسهٔ خبر: 58485926 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رحیمی‌جهان‌آبادی در صحن مجلس مطرح کرد؛

اولویت کشور حل مشکلات مردم است نه اصلاح قانون انتخابات

زهرا علیدادی

نماینده مردم تربت جام در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط سخت اقتصادی و دلار ۴۴ هزار تومانی و تورم ۶۰ درصدی، باید مشکلات مردم در اولویت مجلس باشد، نه اصلاح قانون انتخابات.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، جلیل رحیمی جهان آبادی در جلسه امروز (دوشنبه ۱۰ بهمن ماه) مجلس در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: شرمنده‌ایم که در شرایط سخت اقتصادی و دلار ۴۴ هزار تومانی و تورم ۶۰ درصدی، برای اصلاح قانون انتخابات فرصت گذاشتیم!

وی بیان کرد: سوال این است که اگر دوباره وارد مجلس شویم، چه تغییری در وضع مردم و مشکلات آنها ایجاد می‌شود؟ ما باید مقداری به حل مشکلات اقتصادی کشور، بدبختی‌های مردم، کاهش تورم و کنترل قیمت دلار فکر کنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ایرادی ندارد که قانون انتخابات را اصلاح کنیم، اما اولویت کشور باید حل مشکلات اقتصادی و گرفتاری‌های مردم باشد.

نماینده مردم تربت جام در مجلس شورای اسلامی گفت: درست است که ما در اینجا حضور داریم تا قانون انتخابات را اصلاح کنیم، اما فکر کنید به اینکه چه کسی قرار است پای صندوق بیاید که به من و شما رأی دهد. مشکلات مردم باید در اولویت بررسی در صحن مجلس باشد.

اظهارات این نماینده مجلس باعث شد که جو صحن علنی برای دقایقی متشنج شود و برخی برخی از نمایندگان با نشان دادن و فریاد زدن عدد ۲ مخالفت خود را با اظهارات رحیمی جهان آبادی نشان دادند.

نظر شما