شناسهٔ خبر: 58485657 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون فرهنگی بسیج:آماده برگزاری مراسم پرشور سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم

تهران- ایرنا- معاون فرهنگی، هنری سازمان بسیج مستضعفین گفت: ما با همه لایه‌های بسیج که عمدتاً از دل مردم و برای مردم است، آماده برگزاری مراسم پرشور سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، سردار علی مقواساز صبح چهارشنبه در جلسه اعلام برنامه‌های چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «راهبرد حریان باطل، کتمان ایام‌الله است»، گفت: ما با همه لایه‌های بسیج که عمدتاً از دل مردم و برای مردم است، آماده برگزاری مراسم پرشور سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم.

معاون فرهنگی، هنری سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: امسال موجی از برنامه‌های مختلف مردمی در موضوعات مختلف از سراسر کشور رسیده است. ریشه‌ای‌ترین جهاد ما امید به آینده است و باید بنای دشمن برای شکستن ریشه‌های انقلاب است و ما باید از این گنج‌ها در همه لایه‌ها استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال تطهیر کردن رژیم پهلوی است، گفت: امسال سه کارگروه آماده شده است؛ رویکرد اول جهاد تبیین، رویکرد دوم جهاد خدمت و رویکرد سوم جهاد امیدآفرین است.

مسئول کمیته مرکزی ستاد دهه فجر افزود: رویکرد کارگروه جهاد تبیین، نمایش دستاوردهای ملی در مناطق مختلف است. همچنین امسال همه مراکز آفرینش فرهنگی، هنری بسیج در حوزه‌های مختلف رسانه‌ای جمع شده‌اند و روایت تخصصی پیشرفت استان‌ها توسط مالتی‌مدیا ارائه خواهد شد.

وی اضافه کرد: همچنین بناست هر محله‌ای پیشرفت‌های خود را در همین قالب مالتی‌مدیا آماده و ارائه کند.

سردار مقواساز اظهار داشت: افشاگری درخصوص رژیم پهلوی و نظام سلطه از دیگر رویکردهای کارگروه جهاد تبیین است.

معاون فرهنگی، هنری سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: در رویکرد جهاد خدمت که باز هم با تاکید بر حضور مردم است، متخصصین در حوزه‌های مختلف خدمت‌رسانی، به مناطق محروم اعزام خواهند شد و مستندی در این زمینه آماده خواهد شد.

مسئول کمیته مرکزی ستاد دهه فجر در تشریح رویکرد سوم، مبنی بر جهاد ایجاد نشاط و امیدآفرینی، گفت: امسال با توجه به اینکه دهه فجر با ایام ماه رجب و ولادت امیرالمومنین (ع) همراه شده است، نوجوانان در سراسر کشور به برگزاری جشن خواهند پرداخت.

سردار مقواساز از برپایی گذر انقلاب در سطح شهرستان‌های استان تهران خبر داد و گفت: برپایی غرفه‌های خدمت رسانی، نشاط و شادی، نمایشگاه دستاورد و پیشرفت‌های علمی، اقتصاد مقاومتی و... در مسیرها در سه روز منتهی به ۲۲ بهمن از دیگر برنامه‌های استان تهران در ایام‌الله دهه فجر است.

وی اضافه کرد: اجرای اردوهای پیشرفت و آبادانی ویژه خانواده ها با هماهنگی با مراکز و صنایع استان تهران، برنامه‌های شب‌های خاطره در اقشار مختلف مردم، اجرای اردوهای انقلاب برای جوانان و نوجوانان از دیگر برنامه‌های استان تهران برای بزرگداشت دهه فجر امسال است.

نظر شما