شناسهٔ خبر: 58485647 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: پارسینه | لینک خبر

بی ام و از ماشین سخنگو رونمایی کرد+ فیلم

بی ام و جدیدترین محصولش را در نمایشگاه CES ۲۰۲۳ معرفی کرد. این خودرو، بی ام و i Vision Dee نام دارد و نسل جدید سدان سری ۳ با ظاهری کلاسیک و فناوری‌های فوق مدرن است.

صاحب‌خبر -

محصول جدید بی ام یا همان ماشین سخنگو با نام Dee مخفف Digital Emotional Experience و به معنی تجربه احساسی دیجیتال است.
این ماشین خارق العاده نمونه نمونه‌ای از محصولات نسل آینده بی ام و را پیش روی بینندگان قرار می‌دهد. ماشین جدید آلمانی‌ها از فناوری جوهر الکترونیک در بدنه استفاده می‌کند که در نمایشگاه CES ۲۰۲۲ معرفی شده بود. از قابلیت‌های این ماشین سخنگو این است که می‌تواند بدنه‌ای با ۳۲ رنگ داشته باشد. بی ام و i Vision Dee تنها یک وسیله نقلیه چهار چرخ نیست، بلکه خودرویی است که می‌تواند با راننده و سرنشینان ارتباط برقرار کند و با آن‌ها سخن بگوید.  


مشخصات فنی


خودرو‌های مفهومی معمولا با هدف نمایش جدیدترین فناوری‌های خودروسازان تولید می‌شود و به همین خاطر مشخصات فنی آن‌ها اولویتی برای تولیدکنندگان و همین طور کارشناسان و مردم ندارد. خودروساز آلمانی برای بی ام و i Vision Dee همین رویه را در پیش گرفته و اطلاعاتی از پیشرانه و گیربکس آن ارائه نداده است. مدل مفهومی آلمانی دارای پیشرانه برقی است و بی ام و با طراحی و تولید نسل جدید باتری‌های استوانه‌ای، بُرد خودرو برقی را افزایش داده است.


ظاهر خودرو

mp4
<div id="video-display-embed-code_1977035" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.parsine.com/fa/news/play/embed/810084/1977035?width=800&height=600"></script></div>

برچسب‌ها:

نظر شما