شناسهٔ خبر: 58485549 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

ساعی: دیجیتال کارت تکواندو معادله بُرد، بُرد است/ رجایی‌پور: سرویس خاصی به خانواده تکواندو می‌دهیم

رئیس فدراسیون تکواندو در مراسم رونمایی از دیجیتال‌ کارت این فدراسیون، گفت: سازماندهی‌ رسمی تمامی اعضای خانواده تکواندو مهمترین راهبرد‌ این کارت دیجیتال‌ است.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان – آیین رونمایی از دیجیتال‌ کارت فدراسیون تکواندو‌ با همکاری فردا بانک، امروز‌ دوشنبه برگزار شد.

هادی ساعی در این مراسم، اظهار داشت: باید از نوید رجایی‌پور‌ و هادی گلشنی‌ که همکاری خوبی با ما دارند‌ تشکر کنم‌. تکواندو جامعه آماری یک میلیون‌ نفری‌ دارد‌ و البته می‌دانم تعداد بیشتر است. خیلی ها که مسابقه نمی‌دهند‌ و برای ارتقا کمربند‌ تلاش نمی‌کنند، تاکنون در سامانه ثبت نام نکرده‌اند.

وی افزود: سازماندهی‌ رسمی تمامی اعضای خانواده تکواندو مهمترین راهبرد‌ این کارت دیجیتال‌ است. احکام کاغذی از این پس‌ جای خود را به احکام دیجیتالی می‌دهد که هزینه آن بسیار کمتر می‌شود و همچنین استعلام فوری خواهیم داشت. بحث‌ها و خدمات بانکی نیز وجود دارد.

رجایی‌پور‌، مدیرعامل فردا بانک نیز، تاکید کرد: فردا بانک از سیستم‌های جدید بانکی است و این نوع بانک‌ها نوعی پوس‌اندازی‌ داشته و دیگر روش‌های سنتی را دنبال‌ نمی‌کند. می‌خواهیم‌ سرویس خاصی را به خانواده تکواندو ارائه دهیم و ارتباطات‌ و خدمات در‌ این رشته، الکترونیکی‌ می‌شود. همه خدمات و سرویس‌ها با تلفن همراه قابل اجراست‌ و تسهیلات مختلفی نیز به خانواده تکواندو ارائه می‌شود.

رییس فدراسیون در پایان خاطرنشان کرد: ارسال این‌ کارت‌ها رایگان خواهد بود، بستر فنی در این کارت وجود دارد که مبلغ اندکی دریافت می‌شود و حق عضویت تنها یک مرتبه خواهد بود. این معادله برای دو طرف برد برد است و امیدوارم بتوانیم با این کار خدمت خوب و ماندگاری به جامعه تکواندو کرده باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما