شناسهٔ خبر: 58485066 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا سه‌شنبه ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۱

پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان بارانی است و حداکثر دما ۶ درجه سانتیگراد خواهد بود

صاحب‌خبر -

فرارو- آسمان تهران امروز بارانی است و دما در طول شب از چهار درجه به مرور و در طول روز به یازده درجه می‌رسد. بر اساس داده‌های شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای امروز ۱۰ بهمن ماه ۱۴۰۱ پایتخت در وضعیت سالم قرار دارد.

به گزارش فرارو؛ با بررسی نقشه‌های هواشناسی، تصاویر ماهواره‌ای و خروجی مدل‌های پیش‌یابی عددی، تا چهارشنبه با فعالیت متناوب سامانه بارشی شاهد وزش باد در نیمه‌جنوبی و ارتفاعات، گاهی وزش باد شدید، بارش باران و برف در ارتفاعات، بارش برف و پدیده مه گاهی توام با کولاک برف خواهیم بود.

آسمان تهران فردا (۱۱ بهمن ماه) بارانی با حداقل دمای سه و حداکثر دمای شش درجه سانتیگراد و طی روز چهارشنبه (۱۲بهمن ماه) نیمه آفتابی با حداقل دمای یک و حداکثر دمای یازده درجه سانتیگراد و برای روز پنجشنبه (۱۳ بهمن ماه) آفتابی با حداقل دمای دو و با حداکثر دمای یازده درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

دمای هوای تهران

آخرین وضعیت آلودگی هوای تهران

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران هم اکنون شاخص آلاینده «ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون» روی عدد ۹۷ یعنی در محدوده قابل قبول قرار دارد همچنین آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون» با میانگین ۱۱۳ بود و کیفیت هوای پایتخت در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشت.

آلودگی هوای تهران

وضعیت آب و هوای کشور در چند روز آینده

سازمان هواشناسی از بارش برف و باران در ۱۹ استان طی امروز خبر و نسبت به احتمال وقوع کولاک برف و اختلال در انتقال منابع انرژی از جمله برق و گاز هشدار داد.

بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز سامانه بارشی در اکثر مناطق کشور به‌جز جنوب و جنوب شرق کشور فعال است و در مناطق مرتفع و سردسیر بارش برف و در مناطق گرمسیر باران گاهی همراه با رعدوبرق روی می‌دهد. در شمال شرق، شرق و سواحل دریای خزر بارش‌های پراکنده روی می‌دهد و در استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب لرستان، شمال و شرق خوزستان، غرب کردستان و کرمانشاه بارش‌ها شدت خواهد داشت.

سه‌شنبه گستره بارش‌ها علاوه بر این مناطق شمال بوشهر و فارس را در بر می‌گیرد. در خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، ایلام، غرب کردستان، جنوب آذربایجان غربی، کرمانشاه، همدان، مرکزی، شمال استان‌های قزوین، البرز و تهران بارش‌ها شدت دارد.

برچسب‌ها:

نظر شما