شناسهٔ خبر: 58484970 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در کارگاه آموزشی

توانمند سازی نظامیان فعال در عرصه فضای مجازی

کارگاه آموزشی آسیب‌های فضای مجازی با هدف توانمند سازی فعالان ارتش در این زمینه ، در کرمان بر گزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش گفت:یکی از مصادیق مهم جنگ‌های ترکیبی که دشمنان سرمایه گذاری زیادی در ان کرده اند فضای مجازی است.

 


امیر غلامعلیان با بیان اینکه بسیاری از آسیب‌های نسل جوان و نوجوان کشوراز طریق فضای مجازی صورت می‌گیرد افزود:در راستای تقویت دانش فعالان نظامی در فضای مجازی کارگاه اموزشی آسیب‌های فضای مجازی با هدف توانمند سازی فعالان این عرصه با حضور ۳۵ نفر از مدیران کانال‌های فعال و با تدریس صاحبنظران فضای مجازی در قرار گاه منطقه‌ای جنوبشرق ارتش برگزار شد.



معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان هم گفت:محتوای غنی ایرانی اسلامی که در اختیار ماست را باید از طریق فضای مجازی به جهانیان عرضه کنیم.

اقای جلالی با برشمردن اهمیت‌های فعالیت در فضای مجازی افزود: فضای مجازی امروزه به میدانی برای جنگ روایت‌ها تبدیل شده است و بسیاری از رسانه‌های رادیویی تلویزیونی معاند با نظام جمهوری اسلامی صرفا به باز روایی تولیدات فضای مجازی می‌پردازند.


وی از فضای مجازی به عنوان ابزاری مهم برای ضربه زدن به دشمنان ایران و نظام اسلامی یاد کرد واظهار داشت اموختن تکنیک‌های فعالیت در این فضا کمک موثری به تولید محتوای مخاطب پسندو پذیرش پیام از سویی مخاطبان خواهد کرد.
وی توسعه شبکه ملی اطلاعات و حمایت از پیام رسان‌های داخلی را اولویتی مهم دانست وتصریح کرد جهاد تبیین که از تاکیدات مقام معظم رهبری است باید همواره مورد توجه فعلان فضای مجازی قرار گیرد.

نظر شما