شناسهٔ خبر: 58484855 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

«اعتمادآنلاین» از اظهار نظر عجیب سرمربی النصر گزارش می‌دهد:

رونالدو به اروپا برمی‌گردد

در حالی که مدت زیادی از پیوستن رونالدو به تیم النصر با قراردادی دو ساله نگذشته، سرمربی این تیم می‌گوید رونالدو به اروپا بازخواهد گشت!

صاحب‌خبر -
رونالدو به اروپا برمی‌گردد/ مقصد فوق ستاره کدام تیم است؟
کد خبر: 594293
|
۱۴۰۱/۱۱/۱۰ ۱۰:۳۰:۰۰

گارسیا سرمربی النصر پیش‌بینی کرد کریستیانو رونالدو به اروپا باز خواهد گشت. رودی گارسیا سرمربی فرانسوی تیم سعودی اذعان کرد که کریستیانو رونالدو در مرحله‌ای به اروپا بازخواهد گشت و دوران درخشان او در عربستان سعودی به پایان نخواهد رسید.

به گزارش اعتمادآنلاین، فوق ستاره پرتغالی پس از جدایی از منچستریونایتد و تبدیل شدن به یک بازیکن آزاد در نوامبر ۲۰۲۲ خود را در خاور میانه می‌بیند. رونالدو در آن مرحله با چندین باشگاه از انگلیس گرفته تا آمریکا مرتبط بود اما در نهایت به پرسودترین قرارداد ممکن متعهد شد. برنده ۵ تو‍پ طلا قراردادی را منعقد کرده است که او را تا آستانه ۴۰ سالگی در عربستان نگه می‌دارد. اما گارسیا معتقد است این بازیکن حداقل یک چالش دیگر را در آینده بپذیرد.

مربی فرانسوی که با یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان تاریخ کار می‌کند می‌گوید: «کریستیانو رونالدو یک بازیکن مثبت است زیرا او به پراکنده کردن مدافعان حریف کمک می‌کند. او یکی از بهترین بازیکنان جهان است. او دوران حرفه‌ای خود را در النصر به پایان نمی‌رساند و به اروپا باز خواهد گشت.»

رونالدو تاکنون در دو بازی در مسابقات رسمی برای النصر به میدان رفته است و همچنان منتظر نخستین گل خود است. اگرچه او دو بار در بازی نمادین ستاره‌های ریاض و پاری‌سن‌ژرمن و در تقابل با رقیب همیشگی‌اش مسی دو گل به ثمر رساند.

مدتی است گمانه‌زنی‌هایی در مورد انتقال رونالدو به لیگ MLS به گوش می‌رسد. گویا پیشنهاداتی از طرف دیوید بکهام که در اینتر میامی حضور دارد به دست رونالدو رسیده است. اتفاقی که در صورت وقوع می‌تواند دو شماره ۷ قدیمی منچستر را در کنار هم قرار دهد. اما ممکن است عوض این، رونالدو یک ماجرا جویی دیگر را در اروپا در نظر بگیرد.

 

نظر شما