شناسهٔ خبر: 58482975 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

دیدار رئیس سازمان سیا با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین/ شنیده شدن صدای انفجار در نوار مرزی عراق و سوریه/ سفر وزیر خارجه عربستان به بغداد

دیدار رئیس سازمان سیا با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، شنیده شدن صدای انفجار در نوار مرزی عراق و سوریه و سفر وزیر خارجه عربستان به بغداد از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، وزیر خارجه آمریکا مدعی شد که کشورش همچنان دیپلماسی را مؤثرترین راهکار برای مقابله با برنامه هسته‌ای می‌داند.

- وزیر خارجه عراق از سفر قریب‌الوقوع همتای عربستانی خود به بغداد برای رایزنی در خصوص از سرگیری مذاکرات تهران و ریاض خبر داد.

- گردان‌های قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس شامگاه یکشنبه اعلام کرد که در جریان حمله چند روز پیش دشمن صهیونیستی به نوار غزه، یک کوادکوپتر اسرائیلی را به غنیمت گرفته است.

-  وزارت برق عراق از کاهش ساعات برق‌رسانی در بغداد و تعدادی از مناطق به دلیل وقفه ۱۲ روزه در واردات گاز از ایران خبر داد

- یک منبع امنیتی عراق از شنیده شدن صدای چند انفجار در نزدیکی شهر القائم واقع در غرب استان الانبار در نوار مرزی این کشور با سوریه خبر داد.

- رئیس سازمان سیا که به کرانه باختری سفر کرده است، با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار کرد.

-  معاون وزیر خارجه آذربایجان اعلام کرد که سرکنسولگری این کشور در تبریز به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

 

 

نظر شما