شناسهٔ خبر: 58482202 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دستگیری کلاهبردار ۱۶۲ میلیارد ریالی در زنجان

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان زنجان از شناسایی و دستگیری کلاهبردار ۱۶۲ میلیارد ریالی از طریق فروش مال غیر از سوی ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس زنجان، سرهنگ داود مرسلی روز دوشنبه با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی با جعل و کلاهبرداری اقدام به سندسازی و فروش مال غیر کرده است، حکم جلب وی صادر شد و بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان زنجان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با تلاش شبانه روزی و اقدامات فنی، ماموران از حضور این فرد در سطح شهر زنجان مطلع و پس از شناسایی محل اختفای وی با هماهنگی مراجع قضایی در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی این متهم را دستگیر و به یگان انتظامی انتقال دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان بیان داشت: در بررسی های پلیسی این فرد به بیش از ۱۶۲ میلیارد ریال کلاهبرداری از طریق فروش مال غیر اعتراف و پرونده متشکله تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ مرسلی از شهروندان خواست تا هنگام معامله املاک یا هرمعامله ای دیگر تا اطمینان کامل از مالکیت طرف مقابل از تنظیم هرگونه قرار داد و پرداخت وجه اکیداً خودداری کنند.

کشف قرص های غیرمجاز در طارم
فرمانده انتظامی شهرستان طارم از کشف بیش از یک‌هزارو ۳۵۳ عدد انواع قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی خبر داد و گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و توزیع قرص های روانگردان و مخدر توسط یک واحد صنفی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت و اقتصادی شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ سعید محمدی افزود: ماموران پس از اخذ دستور قضایی در بازدید از این واحد صنفی، یک‌هزارو ۳۵۳ عدد انواع قرص‌های غیرمجاز را کشف کردند و متصدی واحد صنفی نیز در این رابطه دستگیر شد.

وی اظهار کرد: متصدی واحد صنفی با توجه به کشفیات، ادله و مستندات موجود به جرم خود اعتراف که در همین رابطه پرونده مقدماتی تشکیل و متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان طارم تصریح کرد: پلیس با تمام توان و بصورت شبانه روزی در تلاش است تا نظم و امنیت را در جامعه نهادینه نموده و مجرمان را به سزای اعمالشان برساند و واحد های صنفی نیز که با انجام اقدامات غیر قانونی سلامت شهروندان را به مخاطره اندازند بلافاصله پلمب و با متصدیان آنان طبق قوانین و به شدت برخورد خواهد شد.

کشف کالای قاچاق به ارزش سه میلیارد ریال در ابهر
فرمانده انتظامی شهرستان ابهراز کشف لوازم خانگی قاچاق به ارزش سه میلیارد ریال، خبر داد و گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان ابهر ، حین کنترل خودرو های عبوری در محور خدابنده- ابهر به یک دستگاه خودروی سواری پژو۴۰۵ به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ محمد مهدیخانی اظهار کرد: ماموران در بازرسی از خودروهای مذکور ۶۳ دستگاه لوازم خانگی (پلوپز چندکاره برقی) قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را سه میلیارد ریال برآورد کردند افزود: در این رابطه خودرو توقیف و متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی، تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ مهدیخانی از هم استانی ها خواست: در صورت مشاهده هر بارگیری یا تخلیه بار قاچاق یا هرگونه موارد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع و همچنین شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و قدردانی همشهریان از عملکرد پلیس است.

نظر شما