شناسهٔ خبر: 58481986 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

پروژه‌های صنایع جوار ریلی در راه‌آهن شرق توسعه می‌یابد

مدیرکل راه‌آهن شرق گفت: در راستای جذب سرمایه‌گذار و توسعه صنایع جوار ریلی، پروژه سایت بین‌المللی ریلی در ایستگاه راه‌آهن سنگان خواف احداث می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازطبس، حکامی قاسمی شامگاه یکشنبه ضمن بازدید میدانی از ایستگاه سنگان خواف از زیرمجموعه‌های اداره کل راه آهن شرق، در جلسه‌ای که در حاشیه این بازدید برگزار شد درخواست اتصال یکی از شرکت‌ها به خطوط ریلی این ایستگاه را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

وی با اشاره به جذب سرمایه‌گذار مبنی بر توسعه صنایع جوار ریلی با قدردانی از این مجموعه برای پیگیری و تسریع اجرای طرح‌های صنایع جوار ریلی، بر ادامه فعالیت‌های سرمایه‌گذاری در این حوزه تاکید و مشاوره و رهنمودهای لازم به منظور استفاده از امکانات و توانمندی‌های لجستیکی منطقه را ارائه کرد.

مدیرکل راه‌آهن شرق گفت: در صدد توسعه امور صادرات سنگ آهن و همچنین واردات و صادرات کالاهای سوختی ترانزیتی و غیره به کشورهای آسیای میانه، افغانستان و ارتباط ترانزیتی با بندرعباس است.

حکامی قاسمی بیان کرد: این مجموعه همچینن با عنایت به ارتباط کاری پیوسته با راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و مجموعه‌های آن، ساخت و بهره‌برداری از سایت اختصاصی در ایستگاه سنگان خواف با بهره‌گیری از توان بالای حمل و نقل ریلی خود، جهت اتصال به بازارهای جهانی و توسعه خدمات ریلی ترانزیت به افغانستان را  به عنوان یکی از مهمترین پروژه‌ها در دست ساخت است.

انتهای پیام/251/

نظر شما