شناسهٔ خبر: 58481956 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

آمادگی آموزش‌وپرورش کرمانشاه برای برپایی کلاس‌های درس فوق‌العاده

زهرا مرادی

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از آمادگی آموزش و پرورش برای برگزاری کلاس‌های درس فوق العاده برای دانش‌آموزان استان در صورت نیاز خبر داد.

صاحب‌خبر -

 سلمان محمدی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آمادگی آموزش و پرورش برای برگزاری کلاس‌های درس فوق العاده برای دانش‌آموزان، گفت: هیچ مشکلی برای برگزاری کلاس‌های درس فوق العاده در مدارس استان در صورت نیاز، نداریم.

 وی ادامهداد: با توجه به اعلام معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش برگزاری هر نوع کلاس فوق العاده در مدارس استان منوط به تامین بودجه از سوی سازمان برنامه و بودجه است، لذا در صورتی که نیاز به برگزاری کلاس‌های درس فوق العاده برای دانش‌آموزان استان باشد و سازمان برنامه و بودجه اعتبار آن را بدهد، کلاس‌های فوق العاده را برپا خواهیم کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه ادامه داد: البته تعطیلی مدارس در استان کرمانشاه از ابتدای سال تحصیلی جدید آنقدری نبوده که بخواهد به امر تعلیم و تربیت دانش آموزان لطمه بزند.

وی اشاره‌ای هم به برگزاری طرح تثبیت و تعمیق یادگیری برای دانش آموزان در تابستان گذشته داشت و گفت: این طرح که با هدف تقویت بنیه علمی دانش آموزان و جلوگیری از افت تحصیلی آنها در پساکرونا در برنامه قرار گرفته بود، توانست نقش تاثیرگذاری در جلوگیری از افت تحصیلی دانش آموزان داشته باشد.

 وی با اشاره به مزیت‌های آموزش حضوری نسبت به آموزش مجازی، گفت: واقعیت این است که آموزش مجازی به هیچ عنوان نمی‌تواند جای آموزش حضوری را بگیرد و هیچ آموزشی نمی‌تواند کارکردهای آموزش حضوری و ارائه مطالب درسی سر کلاس توسط معلم را داشته باشد.

 انتهای پیام

نظر شما