شناسهٔ خبر: 58481882 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

ماجرای یک قتل در هرمزگان پس از ۵ سال فاش شد

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از بسته شدن پرونده قتل بعد از ۵ سال با پیگیری مستمر پلیس و دستگیری قاتل با توجه به اظهارات شاهد صحنه حادثه در شهرستان رودان خبر داد.

صاحب‌خبر -

سردار غلامرضا جعفری صبح امروز (۱۰ بهمن‌ماه) با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به پیگیری مداوم کارآگاهان پلیس و دسترسی پیدا کردن به مستندات جدیدی از پرونده مفقودی شخصی در شهرستان رودان، وقوع قتل پس از گذشت پنج سال محرز و با شناسایی و دستگیری قاتل پرونده مختومه شد.

وی با اشاره به اینکه با توجه به سرنخ‌های موجود ظن مأموران به وقوع قتل بوده اما کشف جسد تاکنون میسر نشده بود، افزود: با تلاش کارآگاهان دایره جنایی پلیس آگاهی شهرستان رودان و همکاری شاهد عینی مشخص شد مقتول پنج سال قبل به عنوان چوپان گله گوسفند فردی در روستاهای اطراف شهرستان بوده که بر اثر برخی اختلافات توسط صاحب کار خود به قتل می‌رسد و فردی که شاهد این ماجرا بود بعد از پنج سال لب به اعتراف گشود و پرده از راز جنایت قاتل برداشت.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: با تشکیل تیم مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی و بررسی موضوع، قاتل شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به پلیس آگاهی منتقل شد که در بازجویی لب به اعتراف گشود و عنوان کرد با چوپان خود به علت مفقود کردن یک رأس گوسفند مشاجره و درگیری داشتیم و با وارد کردن ضربه به وسیله چوب دستی وی را به قتل رساندم و در بیابان مدفون کردم.

سردار جعفری اظهار کرد: مأموران با راهنمایی قاتل و شاهد به محل وقوع قتل اعزام شدند و جسد مقتول را کشف کردند که پرونده قتل تکمیل و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شد.

انتهای پیام

نظر شما