شناسهٔ خبر: 58481742 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

تأکید بر ادامه حمایت‌های ایران از ملت فلسطین

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در تماس تلفنی با رهبران گروه‌های مقاومت اسلامی فلسطین بر ادامه حمایت‌های ایران از ملت فلسطین تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش «تابناک» به نقل از وزارت امور خارجه، امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در پی جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در اردوگاه جنین فلسطین، در تماس‌های تلفنی جداگانه با اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) و زیاد نخاله دبیر کل جهاد اسلامی فلسطین جنایات این رژیم در کشتار مردم بیگناه فلسطین را شدیدا محکوم کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان در این تماس‌ها ضمن ادای احترام به روح پرفتوح شهدای فلسطینی و ابراز همدردی با خانواده آنان و ملت فلسطین، جنایات رژیم صهیونیستی در اردوگاه جنین فلسطین را محکوم کرد.

امیرعبداللهیان در این گفت وگوها بر ادامه حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از ملت فلسطین تاکید کرد.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) نیز در این گفت وگوی تلفنی از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های جمهوری اسلامی ایران از مقاومت ملت فلسطین تقدیر کرد.

زیاد نخاله دبیر کل جهاد اسلامی فلسطین نیز در گفت و گوی تلفنی با امیرعبداللهیان، ضمن تشکر از مواضع اصولی جمهوری اسلامی ایران در حمایت از ملت فلسطین و مقاومت اسلامی در تمامی زمینه‌ها، گفت: ما به مواضع جمهوری اسلامی ایران افتخار کرده و همواره در برابر اقدامات رژیم صهیونیستی در هتاکی به مقدسات اسلامی ایستادگی خواهیم کرد.

نظر شما