شناسهٔ خبر: 58481611 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

نجمه خدمتی: امیدوارم حمایت بیشتری از تیراندازی شود/ سرمربی تیم‌ ملی هم‌تیمی من بود

عضو تیم ملی تیراندازی زنان ایران گفت: تیراندازی رشته پرخرجی است ولی می‌‌تواند رنکینگ ایران را بهتر کند.

صاحب‌خبر -

نجمه خدمتی، عضو تیم ملی تیراندازی زنان ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص شرایط این روزهای این رشته اظهار داشت: مسابقات زیادی در پیش داریم و چند وقتی است که استارت تمرینات را زدیم. مشکلاتی که وجود دارد که امید می‌رود در آینده نزدیک مشکلات برطرف شود تا بتوانیم در شرایط بهتری خودمان را برای مسابقات پیش‌رو آماده کنیم.

وی اضافه کرد: این مشکلات از قبل هم بودند رشته ما بخاطر تحریم هایی که وجود دارد از نظر تجهیزات شرایط سختی را دارد. ما در بحث فشنگ و ساچمه در محدودیت هستیم. امیدوارم مسئولین کمک کنند تا از این بحران خارج شویم و مانند رقبا و در شرایط مشابه آنها به تمرینات ادامه دهیم.

المپین ایران در بازی‌های المپیک در مورد تغییرات رخ داده در کادر فنی تیم‌ ملی گفت: مریم طالبی در حال حاضر سرمربی تیم‌ ملی تفنگ است. ما تقریبا هم دوره‌ای هستیم و در مسابقات زیادی شرکت کردیم و مدال‌های زیادی را با هم کسب کردیم. حالا هم تمرینات را تازه شروع کردیم و خوشبختانه اردوها روند خوبی دارد.

دارنده مدال طلای جام جهانی کرواسی در خصوص نتایج تیراندازان ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو بیان کرد: ما در تیراندازی 60 تیر می‌زنیم ممکن است اولی به هدف بخورد ولی دومی نه، بنابراین اصلا قابل پیش‌بینی نیست که بخواهیم از حالا در مورد نتایج صحبت کنیم اما همه ما و به ویژه جامعه ورزش این روزها تمرکزشان درخشش در این بازیهاست. من عضو کمیسیون ورزشکاران هم هستم، در جلساتی که برگزار می‌شود برنامه ریزی اکثر رشته ها برای این رویداد مهم است.

خدمتی گفت: تا بازی‌های آسیایی فرصت خوبی داریم ولی رشته ما تجهیزات محور است. خوشبختانه بعد از بازی‌های المپیک و تک مدال جواد فروغی کمی نگاه ها به این رشته بهتر شد ولی کافی نیست واقعا. امیدوارم و انتظار داریم مسئولان وزارت ورزش و همچنین کمیته ملی المپیک بیشتر از قبل از نظر مالی کمک حال باشند تا بتوانیم با آمادگی لازم در مسابقات شرکت کنیم. تیراندازی رشته‌ پرخرجی است اما هر ورزشکار می‌تواند چند مدال کسب کند و طبیعتا این اتفاق می‌تواند در رنکینگ هم شرایط ایران را بهتر کند.

خبرنگار: فریبا جلیل‌خانی

انتهای پیام//

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

نظر شما