شناسهٔ خبر: 58481474 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بازدیدفرمانده نیروی دریای ارتش ازبیمارستان نیروی دریایی کنارک

خبرگزاری صدا و سیما

امیر ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از آخرین وضعیت مراحل پایانی بخش های مختلف بیمارستان ۶۴ تختخوابی نیروی دریایی کنارک بازدید کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز سیستان و بلوچستان، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این بازدید گفت: بیمارستان ۶۴ تخته خوابه کنارک یکی از مراکز بزرگ درمانی است باید همه مردم از خدمات مناسبی بهره مند شوند.

وی ادامه داد: در بیمارستان ۶۴ تخت‌خوابی کنارک تمام تخصص‌های پزشکی پایه مورد نیاز بخش سلامت این شهرستان از جمله تخصص‌های داخلی، جراحی، زنان و زایمان و اطفال و درمانگاه‌های فوق تخصصی شامل دندان‌پزشکی، و چشم‌پزشکی پیش‌بینی شده‌است و پاسخگوی نیاز شهروندان و اهالی این شهرستان خواهدبود.

امیر ایرانی فرمانده نیروی دریای ارتش گفت با تلاش و پیگیری‌های مسوولان این شهرستان از جمله فرماندار و دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر که شاهد عملیات اجرایی در تمام بخش‌های این بیمارستان فعال است و موتورخانه و انشعابات آب، برق آن تکمیل و وصل و نیز تجهیزات موردنیاز برای نصب نیز خریداری شده‌است.

عبدالغفور حوت فرماندار کنارک نیز در این بازدید گفت: تکمیل و راه‌اندازی این بیمارستان از مطالبه‌های اصلی اهالی این شهرستان است .

حوت فرماندار کنارک هم گفت بیمارستان ۶۴ تخته خوابه نیروی دریای کنارک در هفته دهه فجر با تکمیل تجهیزات خریده شده و به بهره برداری خواهد رسید .

بازدیدفرمانده نیروی دریای ارتش ازبیمارستان نیروی دریایی کنارک بازدیدفرمانده نیروی دریای ارتش ازبیمارستان نیروی دریایی کنارک بازدیدفرمانده نیروی دریای ارتش ازبیمارستان نیروی دریایی کنارک بازدیدفرمانده نیروی دریای ارتش ازبیمارستان نیروی دریایی کنارک

نظر شما