شناسهٔ خبر: 58481429 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پلیس دیپلماتیک بر اساس شیوه نامه امنیتی مشخص عمل می‌کند

فرمانده کل نیروی انتظامی کشور گفت: شیوه‌های محافظت از مکان‌های دیپلماتیک از جمله سفارت خانه‌ها مشخص است و بر اساس همان شیوه‌ها عمل می‌کنیم.

صاحب‌خبر -

پلیس دیپلماتیک بر اساس پروتکل‌های مشخص عمل می‌کندبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، سردار احمدرضا رادان فرمانده کل نیروی انتظامی کشور گفت: مباحثی که در وظایف فرماندهی انتظامی است و برنامه‌های آتی که باید داشته باشیم را در نشست مشترک با کمیسیون امنیت ملی مطرح و به بررسی آن‌ها پرداختیم.

فرمانده کل نیروی انتظامی کشور افزود: همچنین مشکلاتی که در بحث بودجه نیروی انتظامی داریم را با نمایندگان در میان گذاشتیم، جلسه بسیار خوبی بود، تبادل نظر انجام شد و اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس نیز گفتند که در حد توان خود کمک می‌کنند تا بخشی از موضوعات این مجموعه حل شود.

سردار رادان در پاسخ به سوال دیگری در خصوص برنامه نیروی انتظامی در دوره مدیریت جدید برای کاهش و مهار سرقت در کشور، گفت: در آینده نزدیک خبر‌هایی خواهید شنید.

وی همچنین در خصوص حادثه سفارت کشور جمهوری آذربایجان در تهران و اختیارات پلیس دیپلماتیک گفت: پروتکل‌هایی که برای بحث حفاظتی از این نوع اماکن هست، مشخص است و بر اساس همان پروتکل‌ها عمل می‌کنیم.

پس از آنکه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی سردار سرتیپ احمدرضا رادان را به فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند، این نخستین حضور فرمانده نیروی انتظامی در مجلس شورای اسلامی بود. سردار رادان امروز در دو کمیسیون امورداخلی کشور و شورا‌ها و امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس حضور یافت. 

نظر شما