شناسهٔ خبر: 58481348 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

جدیدترین آمار ابتلا و فوت بر اثر کرونا در جهان

طبق جدیدترین آمار ثبت شده از میزان آلودگی به ویروس کرونا و شمار تلفات بیماری کووید-۱۹ در جهان، تا به امروز ۶۷۴ میلیون و ۸۴۵ هزار و ۳۱۸ نفر به این بیماری مبتلا شده و ۶ میلیون و ۷۵۹ هزار و ۲۸۴ نفر جان خود را از دست داده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما، به نقل از سایت ورلد میترز در ژاپن ۴۴ هزار ۷۲۹ مورد جدید ابتلا و ۲۵۱ مورد مرگ ثبت شد و شمار تلفات نیز به ۶۷ هزار و ۶۳۹ نفر رسیده است.

در مکزیک دیروز ۸ هزار و ۳۳۰ مورد ابتلای جدید به کرونا و ۹۵ مورد مرگ ثبت شد و آمار کل تلفات کرونا به ۳۳۲ هزار و ۱۸۲ مورد رسید.

در روسیه روز گذشته ۶ هزار و ۹۴۱ مورد ابتلای جدید و ۴۰ مورد مرگ براثر کرونا ثبت شد و تعداد کل تلفات کرونا به ۳۹۴ هزار و ۹۸۴ مورد رسید.
در کره جنوبی دیروز ۱۸ هزار و ۸۷۱ مورد ابتلای جدید به کرونا و ۲۹ مورد مرگ ثبت شد و آمار کل تلفات کرونا به ۳۳ هزار و ۳۹۰ مورد رسید.

در شیلی دیروز ۱ هزار و ۶۳۸ مورد ابتلای جدید به کرونا و ۲۷ مورد مرگ ثبت شد و آمار کل تلفات کرونا به ۶۳ هزار و ۷۹۱ مورد رسید.

در تایوان دیروز ۲۷ هزار و ۳۵۰ مورد ابتلای جدید به کرونا و ۲۲ مورد مرگ ثبت شد و آمار کل تلفات کرونا به ۱۶ هزار و ۲۴۶ مورد رسید.

در هنگ کنگ دیروز ۳ هزار و ۲۸۳ مورد ابتلای جدید به کرونا و ۲۰ مورد مرگ ثبت شد و آمار کل تلفات کرونا به ۱۳ هزار و ۳۳۳ مورد رسید.

در صربستان روز گذشته ۸۶۲ مورد جدید ابتلا به کرونا و ۱۲ مورد مرگ ثبت شد و تعداد کل تلفات کرونا به ۱۷ هزار و ۶۹۵ نفر رسیده است.

در فیلیپین دیروز ۱۶۶ مورد ابتلای جدید به کرونا و ۱۰ مورد مرگ ثبت شد و آمار کل تلفات کرونا به ۶۵ هزار و ۷۶۷ مورد رسید.

آمریکا هنوز از نظر تعداد کل مبتلایان و فوتی‌ها در صدر است. تاکنون ۱۰۴ میلیون و ۱۱۵ هزار و ۳۷۰ مورد ابتلا و ۱ میلیون و ۱۳۲ هزار ۲۵۶ مورد مرگ بر اثر آن را ثبت کرده است. روز گذشته بیش از ۳ هزار ۶۲۳ مورد جدید به شمار بیماران و ۲ مورد مرگ به تلفات کرونا در آمریکا اضافه شد.

نظر شما