شناسهٔ خبر: 58481339 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شیرازه | لینک خبر

فرمانده سپاه اوز؛

هر چقدر دشمنان توهین بیشتری به اسلام می‌کنند، گرایش به اسلام بیشتر می‌شود

فرمانده سپاه اِوز گفت:هر چقدر آنان توهین بیشتری به اسلام می‌کنند، گرایش به اسلام بیشتر شد و نتیجه عکس داد. آنان غافل هستند و خداوند آنان را از احمق آفرید.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار گروه شهرستان‌های پایگاه تحلیلی خبری شیرازه،  فضل اله سلمان پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اوز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه گفت:بنده خدا بودن توفیقی است که بهترین فضل خداوند در این دنیا و آن دنیا برای انسان است. از هر نعمت دنیوی بهتر است. از اینکه خداوند به ما اجازه داد نام بزرگش را بر زبان بیاوریم و در مقابل آن ذات باری تعالی سر بر سجده بگذاریم.

وی افزود: هتک حرمت به ساحت مقدس اسلام، در جهانی که دم از تمدن می‌زنند، در جهانی که ما ها را جهان سومی و عقب افتاده می‌پندارد، در جهانی که آزادیشان هتک حرمت به دین ما است، این جهان تروریست پرور هم به ساحت مقدس ادیان اللهی و همچنین دین مبین اسلام دارند توهین می‌کنند.

 سلمان پور در خصوص ریشه  این توهین ها گفت: در آرمی که سکولارها برای خودشان طراحی کردند، وقتی به مرکز آن آرم نگاه می‌کنیم می‌بینیم که یک علامتی در آن نهفته است که هیچ دینی نباشد الا دین ما و آن آرم، همان آرمی است که در پرچم رژیم غاصبگر قدس و فلسطین نقش بسته است.

وی در ادامه در خصوص چرایی جسارت این افراد اظهار کرد: این را شاید در مستند ۲۰۱۲ دیده باشید. کارگردان صهیونیستی و همجنس باز این فیلم آمد همه  مکان‌های مقدس دنیا را نشان داد که در حال خراب شدن است. تنها جایی که نشان نداد که خراب نشده، کعبه بود. وقتی پرسیدند چرا این کار را کردی؟ گفت ترسیدم شخصی مانند امام خمینی پیدا شود و حکم ارتداد من را بدهد و من بخواهم مثل سلمان رشدی در گاو صندوق زندگی کنم و نتوانم زندگی راحت داشته باشم. اینجا بود که ما اقدام شجاعانه و حکیمانه امام خمینی را دیدیم.

فرمانده سپاه اوز در خصوص مقدسات ما عنوان کرد: ما مقدساتی داریم مثل ناموس، پدر و مادر. اما بالاترین مقدس ما اسلام عزیز است. ما اگر یک نفر رو به روی ما بایستد و یک ناسزا به ما بگوید در برابر او چه می‌گوییم؟ این اسلام که از پدر و مادر و ناموس بالاتر است و ما بهتر از آن نداریم. اگر ناموس پرست هستیم اینجا باید نشان دهیم. آن‌ها دنبال این است که در پی این حوادث ما ناراحت نشویم. ذره ذره جلو می‌آیند تا ما واکنش‌مان نسبت به این هتک حرمت‌ها کم شود.

 سلمان پور گفت:هر چقدر آنان توهین بیشتری به اسلام می‌کنند، گرایش به اسلام بیشتر شد و نتیجه عکس داد. آنان غافل هستند و خداوند آنان را از احمق آفرید.

انتهای پیام/

نظر شما