شناسهٔ خبر: 58480381 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

هفته بیستم لیگ یک| نبردهای 6 امتیازی در بالای جدول/ زد و خورد مدعیان

در مسابقات هفته بیستم لیگ دسته اول فوتبال تیم‌های مدعی و بالانشین جدول با یکدیگر مسابقه دارند و می‌توان انتظار بازی‌هایی زیبا و تماشاگر پسند داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دیدارهای هفته بیستم لیگ یک فردا برگزار می شود. آن هم در حالیکه هفته گذشته تیم خیبر خرم آباد تنها مدعی پیروز بود تا خیبری ها به رده سوم جدول صعود کند آنها  فردا میزبان تیم دوم جدول سایپا هستند،  مسابقه‌ای که بیش از 6 امتیاز دارد! خیبر اگر بتواند در خانه پیروز شود شانس صعود به رده دوم جدول را هم دارد. در واقع این هفته هم جدال بالانشینان برای رسیدن به رده دوم است! زیرا صدر جدول در قبضه تیم قزوینی با هدایت سعید دقیقی قرار دارد. 

شمس آذر قزوین 38 امتیازی سه شنبه میهمان تیم پارس جنوبی است. پارس جنوبی 4 هفته است که نبرده و کار سختی مقابل صدرنشین لیگ دارد البته پارس جنوبی در جام حذفی شمس آذر  را از گردونه رقابت‌ها حذف کرد ولی در بازی رفت   لیگ  5گل از شمس آذر خورده و به فکر انتقام آن باخت سنگین است که البته کار راحتی نخواهد بود. این مسابقه یکی از بازی‌های حساس بالانشینان جدول است و تقریبا همه مدعیان دوست دارند شمس آذر در این بازی امتیاز از دست بدهد و طرفدار پارس جنوبی هستند تا یکی ترمز تیم شمس آذر را بکشد! 

دیگر دیدار حساس این هفته  در شیراز بین دو تیم فجرسپاسی رده چهارمی با استقلال خوزستان رده پنجمی انجام می‌دهد. بازنده این مسابقه تا حد زیادی از کورس صعود جا خواهد ماند، تساوی این دو تیم به سود دیگر مدعیان خواهد بود. این دو تیم روزگاری در لیگ برتر حضوری قدرتمند داشتند اما اکنون برای بازگشت به این سطح مسابقات تلاش می‌کنند و فجر و استقلال هم امیدوارند نتایج مسابقات دیگر تیم‌های بالانشین به سود آنها رقم بخورد.

شهرداری آستارا تیم رده سیزدهم جدول میزبان تیم چادرملو اردکان است تیم یزدی تنها تیم لیگ است که 4 برد متوالی داشته و می‌خواهد همچنان روی نوار موفقیت گام بردارد البته چادرملو از رده هشتم جدول بالاتر نخواهد رفت حتی اگر پنجمین برد متوالی اش را در شمال کشور به دست بیاورد البته به شرطی که هلیکوپتری در زمین آستارا به زمین ننشیند و این مسابقه به موقع برگزار شود.

برنامه مسابقات هفته هجدهم لیگ یک:

هفته بیستم - سه شنبه ۱۱ بهمن‌ماه ۱۴۰۱
شهرداری همدان - مس شهربابک - ساعت ۱۴- ورزشگاه  حاجی بابایی همدان
  شهرداری آستارا - چادرملو اردکان  - ساعت ۱۴- ورزشگاه  وحدت آستارا
خیبر خرم آباد - سایپا تهران - ساعت ۱۴- ورزشگاه  تختی خرم آباد
دریا کاسپین(رایکا) بابل - ون پارس اصفهان - ساعت ۱۴ - ورزشگاه  هفتم تیر بابل
پارس جنوبی جم - شمس آذر قزوین  - ساعت ۱۴- ورزشگاه  تختی جم
استقلال ملاثانی - چوکا تالش - ساعت ۱۴- ورزشگاه  غدیر اهواز
فجر سپاسی شیراز - استقلال خوزستان - ساعت ۱۴- ورزشگاه  حافظیه شیراز
خوشه طلایی ساوه - خلیج فارس ماهشهر - ساعت ۱۴- ورزشگاه  امیرکبیر کاشان

پایان پیام/

نظر شما