شناسهٔ خبر: 58479969 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

عضو حماس: تصرف کوادکوپتر صهیونیستی ضربه امنیتی و نظامی به اشغالگران است

تهران- ایرنا- «اسماعیل رضوان» از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) یکشنبه شب گفت که تصرف کوادکوپتر رژیم صهیونیستی توسط گردان‌های القسام، ضربه امنیتی و نظامی به این رژیم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از خبرگزاری شهاب فلسطین، «اسماعیل رضوان» گفت: تصرف کوادکوپتر رژیم صهیونیستی نشان دهنده ضربه امنیتی و نظامی به نظام صهیونیستی و پیروزی مقاومت فلسطین است.

وی افزود: تصرف کوادکوپتر صهیونیستی توسط گردان‌های القسام و به دست آوردن اطلاعات حساس در مورد نیروهای دشمن از این پهپاد، حاکی از توسعه توان مقاومت و پیروزی آن در نبرد فکری و نبرد الکترونیکی امنیتی با رژیم اشغالگر صهیونیستی است.

رضوان اضافه کرد: ضربات امنیتی مکرر مقاومت نشان دهنده موفقیت آن در نفوذ به سیستم نظامی رژیم صهیونیستی و همچنین شکنندگی این نظام است.

این عضو ارشد حماس با بیان اینکه غافلگیری‌های پی در پی گردان‌های القسام نشان دهنده نوآوری‌های مقاومت فلسطین است، بر شکست اشغالگران در مقابله با خلاقیت مقاومت تاکید کرد.

اسماعیل رضوان در پایان گفت که رژیم صهیونیستی از خانه عنکبوت سست‌تر است.

گردان‌های القسام روز یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که پدافند هوایی آن در جریان تجاوزات اخیر رژیم اشغالگر به نوار غزه، کنترل یک فروند کوادکوپتر حاوی پیام‌های مهم و حساس را در اختیار گرفته‌ است.

شاخه نظامی جنبش مقاوت فلسطین اعلام کرد از این کوادکوپتر اطلاعات حساسی در رابطه با نیروهای دشمن به دست آورده‌ است.

در پی افشای این خبر از سوی القسام و انتشار تصاویر مربوط کوادکوپتر شکار شده در رسانه‌های مقاومت، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد که «یک فروند کوادکوپتر ارتش در حین انجام مأموریت در اواخر هفته در نوار غزه سقوط کرد».

سخنگوی ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی تأکید کرد که «حادثه کوادکوپتر سقوط کرده در غزه در دست بررسی است».

نظر شما