شناسهٔ خبر: 58478763 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

ببینید | گوشی موبایل کوکاکولا چه ویژگی‌هایی دارد؟ | اطلاعاتی که در توییتر منتشر شد

معاون شرکت ریلمی با انتشار تصویری در صفحه توییترش، همکاری این شرکت و کوکاکولا را در تولید گوشی موبایل تایید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از جی‌اس‌ام‌ آرنا، گوشی موبایل کوکاکولا یک نسخه ویژه از ریلمی ۱۰ پرو (Realme ۱۰ Pro) است. در چند روز گذشته، خبرهایی از ورود گوشی موبایل با برند کوکاکولا به بازار به منتشر شده و با توجه به شباهت‌ها، حدس زده می‌شد که این گوشی نسخه ویژه‌ای از ریلمی ۱۰ باشد. اخیرا ریلمی از همکاری خود با کوکاکولا خبر داد و به این گمانه‌زنی‌ها رسمیت بخشید.

توییت مدهو شث معاون شرکت ریلمی نشان می‌دهد که گوشی موبایل کوکاکولا، یک نسخه ویژه از ریلمی ۱۰ پرو خواهد بود. شث عکسی از نسخه هایپراسپیس گلد ریلمی ۱۰ پرو با انعکاس قوطی کوکاکولا روی پنل پشتی آن منتشر کرد و نشان می‌دهد گوشی کوکاکولا نسخه ویژه‌ای از محصول این شرکت خواهد بود. 

ببینید | گوشی موبایل کوکاکولا چه ویژگی‌هایی دارد؟ | اطلاعاتی که در توییتر منتشر شد تصویری که مدهو شث در توییتر منتشر کرد

اگر رندر لو رفته کولافون واقعی باشد، احتمالا این گوشی موبایل با یک نشان تجاری کوکاکولا در پشت آن عرضه خواهد شد. هنوز مشخص نیست که آیا این گوشی هوشمند دارای تصاویر پس‌زمینه، تم‌ها یا آهنگ‌های ویژه الهام‌گرفته از کوکاکولا ارائه می‌شود یا نه. احتمالا به زودی اطلاعات بیشتری از همکاری ریلمی و کوکاکولا ارائه خواهد شد. 

ویژگی‌های گوشی ریلمی ۱۰ را می‌توانید در ویدیوی زیر تماشا کنید: 

نظر شما