شناسهٔ خبر: 58478219 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

جشن‌های دهه فجر باید مردمی و شادی آفرین باشد

امام جمعه زارچ: ایجاد امید و اعتماد بین مردم و جوانان به دلیل جنگ ترکیبی دشمنان جزو رویکرد متولیان جشن‌های سالگرد انقلاب باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، حجت الاسلام طباطبایی در نشست هماهنگی ستاد دهه فجر زارچ گفت: تزریق ناامیدی بین مردم و جوانان جزو اهداف مهم دشمن در برهه کنونی است و برگزاری پرشور و گسترده جشن‌های دهه فجر با حضور مردم و جوانان سبب سربلندی نظام و خنثی شدن نقشه دشمنان و سربلندی نظام می‌شود.


بخشدار زارچ نیز بر لزوم توجه به شادابی و نشاط برنامه‌ها و توجه به جوانان در این برنامه‌ها تأکید کرد و افزود: جشن‌های دهه فجر امسال با شعار «ایران استوار، ۴۴ سال افتخار» برگزار می‌شود. مسابقات ورزشی ـ فرهنگی و هنری، مراسم نورافشانی و مسابقات سرود دانش‌آموزی از جمله برنامه‌های این ایام است.


زیباییان با اشاره به طرح‌های دهه فجر اظهار داشت: آغاز عملیات ساخت پیست اسب‌دوانی، افتتاح بلوار مدرس و بوستان معلم در روستای محمدآباد، آغاز عملیات ساخت مجتمع دامداری و گلخانه‌ای، تخفیف ویژه صدور پروانه در سطح شهر و روستا توسط شهرداری و دهیاری و همچنین تکمیل طرح‌های زیرسازی و آسفالت معابر در سطح شهر در دستور کار قرار دارد.


وی ادامه داد: در پایان ایام‌الله دهه مبارک فجر هم اداره‌های برتر در راستای برگزاری برنامه‌های این دهه تجلیل می‌شوند.

نظر شما