شناسهٔ خبر: 58475785 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

کارلوس کی‌روش به ایران باز می گردد؟

تیم ملی ایران پس از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هنوز بدون سرمربی است و فرد خاصی هم معرفی نشده است.

صاحب‌خبر -

کارلوس کی‌روش به ایران باز می گردد؟

در روزهای گذشته اخباری پیرامون احتمال توافق کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال قطر برای پذیرش هدایت تیم ملی فوتبال این کشور مطرح بود که حالا روزنامه معروف پرتغالی اوژوگو، در مطلبی به قریب‌الوقوع بودن این توافق و امضای قرارداد اشاره کرده و نوشته است؛ «کارلوس کی‌روش در موقعیت بسیار خوبی برای به عهده گرفتن سکان هدایت قطر، کشوری که اخیراً جام جهانی را برگزار کرده است، قرار دارد. فدراسیون این کشور قرارداد فلیکس سانچز اسپانیایی را پس از حضور ناامیدکننده در جام جهانی با سه شکست تمدید نکرد و خیلی زود شروع به بررسی نام های متعددی برای این پست کرد. از همان ابتدا کارلوس کی‌روش یکی از این نام ها بود و حتی از سوی رئیس فدراسیون فوتبال قطر برای تماشای فینال این رقابت ها دعوت شد. همانطور که می دانیم تماس های کی روش و مسئولین فوتبال قطر اخیراً تشدید شده است.»

در همین راستا شنیدیم فدراسیون و متولیان فوتبال ایران منتظر تصمیم فدراسیون فوتبال قطر هستند. انتخاب کارلوس کی‌روش از سوی قطری‌ها دست فدراسیون فوتبال ایران را برای انتخاب سرمربی جدید باز خواهد گذاشت.

به هر روی خواسته یا ناخواسته قطری ها با مذاکره با کارلوس کی‌روش روی انتخاب سرمربی بعدی تیم ملی ایران تأثیرگذار خواهند بود

نظر شما