شناسهٔ خبر: 58474766 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار پاکدشت: رفع مشکلات تولیدکنندگان به اولویت مسئولان تبدیل شده است

پاکدشت - ایرنا - فرماندار شهرستان پاکدشت گفت: توجه به تولید، اشتغال و حمایت از تولید داخلی از خواسته‌های رهبر معظم انقلاب و برنامه‌های اساسی دولت سیزدهم بوده و برهمین اساس امروز رفع مشکلات تولیدکنندگان به اولویت مسئولان تبدیل شده‌است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن اردستانی روز یکشنبه در جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که با بازدید از ۲ واحد تولیدی منطقه خاتون‌آباد پاکدشت همراه بود، اظهار داشت: هر چند که امروز وضعیت تولید در پاکدشت بسیار مطلوب و فرصت‌های شغلی پایداری در شهرستان وجود دارد ولی نباید این امر مسئولان را نسبت به رفع مشکلات تولید کنندگان غافل کند.

وی افزود: حمایت از سرمایه گذاران و رفع مسائل و موانع آنان از وظایف اصلی دستگاه‌های اجرایی و اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید است و مساعدت و پشتیبانی‌های لازم از تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی با هدف رونق تولید و افزایش اشتغال باید مستمر باشد.

این مسئول اظهار داشت: برخی از متقاضیان سرمایه گذاری در شهرستان پاکدشت برای فعالیت‌های تولیدی و اشتغالزایی با مشکلاتی مواجه هستند که این مسائل با ظرفیت‌های داخلی قابل رفع است و باید، رفع موانع و مسائل آنان در قالب برنامه‌های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مورد توجه قرار گیرد.

اردستانی ادامه داد: فعالیت‌های گسترده تولیدی در حوزه صنعت و کشاورزی باعث شده تا بسیاری از واحدهای تولیدی متقاضی جذب نیروی کار هستند، نباید به وضع موجود بسنده و باید زمینه توسعه فعالیت‌های تولیدی را فراهم کرد.

فرماندار پاکدشت گفت: استقرار چهار شهرک صنعتی و فعالیت بیش از چهارهزار و ۲۰۰ واحد صنعتی در این شهرستان نشان از این واقعیت دارد که اگر به بخش تولید توجه بیشتری صورت گیرد قطعا شاهد رونق بیش از پیش فعالیت‌های تولیدی و ایجاد فرصت‌های بیشتر شغلی خواهیم بود.

در این جلسه مشکلات شرکت تولیدی کوشا و شرکت تولیدی صندلی سازی اسفج قالب ایران در منطقه خاتون آباد بررسی شد.

همایش تغذیه سالم در شهرستان پاکدشت برگزار شد

همزمان با فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و به منظور اجرای طرح بسیج ملی ترویج تغذیه سالم، همایش غذای سالم با محوریت کاهش مصرف نمک و روغن با تأکید بر غذاهای سنتی و بومی در پاکدشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار پاکدشت در این مراسم که در سالن همایش‌های فرمانداری پاکدشت برگزار شد اظهار داشت: بی‌شک نحوه تغذیه، نقش مهم و اثرگذاری در سطح سلامت و تندرستی انسان ایفا می‌کند و این نقش غیر قابل انکار است.

محسن اردستانی افزود: بی‌توجهی به تغذیه و استفاده از غذای سالم، تمامی اعضاء و دستگاه‌های بدن را تحت تأثیر قرار می‌دهد و موجب از دست رفتن قوای فعال جسمی و حتی روحی انسان می‌شود، به عقیده بسیاری از دانشمندان، برنامه غذایی خوب و متعادل می تواند علاوه بر افزون نشاط و نیروی حیاتی، عمر انسان را افزایش دهد و محروم ماندن از مواد غذایی، اساس تندرستی را سست کرده و حتی بر روی نسل‌های آینده انسان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نظر شما