شناسهٔ خبر: 58469165 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

آموزش نرم‌افزار متلب

انجمن علمی دانشجویی مهندسی مکانیک دانشگاه شهرکرد با همکاری انجمن‌های علمی دانشجویی سایر دانشگاه‌ها، کارگاه مجازی آموزش نرم‌افزار متلب را برگزار می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، این کارگاه طی ۱۰ جلسه با تدریس سپهر (کارشناس ارشد ریاضی کاربردی) در روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و پنجشنبه از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در بستر ادوبی کانکت برپا می‌شود و شروع آن از ۹ بهمن خواهد بود.

«آشنایی با نرم‌افزار»، «تعریف متغیرها، توابع ریاضی متلب»، «آشنایی با ماتریس‌ها، ماتریس‌های خاص، اندیس‌گذاری، دترمینان، وارون، عملیات ماتریسی، ارائه‌های سلولی و ساختمانی»، «تعریف توابع در متلب»، «حل دستگاه معادلات خطی و غیرخطی، معادلات دیفرانسیل معمولی، مشتق، انتگرال، درونیابی، برازش منحنی»، «رسم نمودارهای دوبعدی و سه بعدی»، «آشنایی با عملگرهای منطقی و مقایسه‌ای و آشنایی با محیط برنامه‌نویسی متلب» و «آشنایی با جعبه ابزارهای پرکاربرد متلب»، سرفصل‌های این کارگاه است.

جلسات آموزشی این دوره به صورت ضبط شده نیز در اختیار شرکت کنندگان قرار می‌گیرد و علاقه‌مندان برای شرکت در آن و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به شناسه @Mechsku_admin پیام دهند.

انتهای پیام

نظر شما