شناسهٔ خبر: 58467020 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

آمار رسمی جذب نیرو در شهرداری تهران در دوره زاکانی اعلام شد

معاون برنامه‌‌ریزی توسعه انسانی و امور شورای شهرداری تهران تعداد جذب نیرو در بدنه شهرداری در دوره مدیریت زاکانی را تشریح کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مجید باقری امروز در جریان یکصد و بیست و پنجمین جلسه شورای شهر تهران  و در فرایند بررسی یک فوریت لایحه تعیین عوارض، اظهار کرد: بخشنامه‌های وزارت کشور با تاخیر آمد و در حوزه شهرسازی علی‌رغم اینکه تا دیروقت نیروهای ما تلاش کردند نتوانستیم بیش از 19 عنوان را آماده و تقدیم شورا کنیم و ان‌شاءالله روز سه‌شنبه لایحه دیگری تصویب خواهد شد که عناوین بیشتری را خواهد داشت.

وی همچنین در واکنش به برخی از فضاهای رسانه‌ای در روزهای اخیر برعلیه شهرداری تهران، افزود: برخی مواقع برخی فضاهای رسانه‌ای به گونه ای است که نقطه قوت شهرداری به ابهام تبدیل می شود به طوری که در تبدیل وضعیت ایثارگری در مجموعه شهرداری تهران را در کشور پرچمدار هستیم.

معاون برنامه‌ریزی توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران با بیان اینکه 2 هزار و 830 نفر در مجموعه شهرداری تهران تبدیل وضعیت شده است، گفت: لیستی که اخیرا در ارتباط با استخدام نیروها در شهرداری تهران منتشر شده است و این لیست کهکشانی هم هست قابل قبول نیست و در واقع تبدیل وضعیت یک نفر از خدمات اداری شهر به رسمی جذب محسوب نمی‌شود و چنانچه این موارد را نیز به عنوان جذب حساب کنیم، باز هم این اعداد و ارقام درست نیست.

باقری تصریح کرد: در مجموع از ابتدای شروع دوره جدید 3 هزار نفر نیرو از بدنه شهرداری خارج شدند که برخی از آنها بازنشسته، عده‌ای فوت و تعدادی نیز به دلیل استعفا از جمع نیروهای انسانی شهرداری خارج شدند و ما اهرم تشویقی برای خروج آنها نداشته‌ایم.

وی ادامه داد: طبق برنامه قبلی و تمدید آن شهرداری می‌توانست یک هزار و 500 نفر را به ازای 3 هزار نفر خروجی درج کند اما عملکرد ما نشان می‌دهد یک سوم از این میزان نیز استفاده نشده است.

معاون برنامه‌ریزی توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران خاطرنشان کرد: علی‌رغم تقاضای بسیار زیاد مناطق و سازمان ها برای جذب نیرو وسواس زیادی را برای جذب داشته‌ایم و در مجموعه 670 نیرو جذب جدید داشتیم که 220 نفر نیروهای شرکت اتوبوسرانی بودند.

به گزارش تسنیم، همچنین پس از صحبت های مجید باقری یک فوریت لایحه عوارض با 18 رای به تصویب شورای شهر تهران رسید.

انتهای پیام/

نظر شما