شناسهٔ خبر: 58465476 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

کمالی: حضور در کافا به امادگی تیم‌ها برای مسابقات پیش روکمک بسزایی میکند

بازیکن تیم ملی فوتسال گفت: دیدار برابر تاجیکستان و قرقیزستان جنبه تدارکاتی داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، فدراسیون فوتبال، مهسا کمالی، عضو تیم ملی فوتسال بانوان در خصوص برگزاری تورنمنت کافا گفت:این تورنمنت به آمادگی تیم‌ها برای مسابقات پیش رو کمک می‌کند. ما سال آینده مسابقات آسیایی در پیش داریم. بدون شک با حضور در مسابقات اینچنین تجربه کسب می‌کنیم و در مسیر رشد قرار می‌گیریم.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه اردوی تدارکاتی متصل به اعزام داشتیم تمرینات خود را در مرکز ملی فوتبال برگزار کرده و سپس به ازبکستان سفر کردیم. بازی مقابل تاجیکستان و قرقیزستان بیشتر جنبه تدارکاتی و هماهنگی داشت. چرا که تیم با پی بردن به مشکلات، نقاط ضعف و قدرت خود سعی کرد تا در بهترین شرایط قرار بگیرد و امیدوار هستیم در بازی مقابل ازبکستان بهترین نتیجه را بگیریم.
کمالی در پایان گفت: بدون شک روز به روز بهتر می‌شویم و این زمانی است که مسابقات تدارکاتی مستمری را انجام دهیم. ما از دل سوپرلیگ اکنون در تیم ملی کنار هم جمع شدیم. آمادگی خوب و بالایی داریم و باید به هماهنگی با یکدیگر برسیم و بتوانیم بهترین عملکرد را از خود به جا بگذاریم. امیدوار هستم که نتیجه مقابل ازبکستان آن چیزی باشد که دل مردم ایران شاد شود.

انتهای پیام/

نظر شما