شناسهٔ خبر: 58463953 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فعال دانشجویی: توهین به اعتقادات مسلمان بی‌پاسخ نخواهد ماند

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشگاه تهران گفت:‌ ملت ایران برسر آرمان‌ها و مقدسات خود با کسی مسامحه نمی کند و عمل غیرانسانی در توهین به اعتقادات یک میلیارد و نیم مسلمان بی‌پاسخ نخواهد ماند.

صاحب‌خبر -

شایان ترکمانی مسئول واحد تشکیلات جامعه اسلامی دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار تشکل‌‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، گفت: همانطور که پیش‌بینی می‌شد برای چندمین بار متوالی پس از سیلی اول امام (رضوان‌الله تعالی علیه) در ۲۲ بهمن ماه ۵۷ که بزرگترین اتفاق قرن و تحقق آرزوی انبیاء بود و سیلی دوم در ۱۳ آبان‌ماه ۱۳۵۸ که معادلات جهانی و نظم دو قطبی آن زمان را به چالش کشید، امت حزب‌الله بار دیگر سیلی‌ای محکم به جبهه‌ی شیطان و استکبار وارد کرد.

وی افزود: این درحالی بود که دشمنان اسلام با برنامه‌ریزی دقیق و به میدان آوردن تمام قوای خود سعی در برآورده‌سازی خیال موهوم خودشان یعنی براندازی این نظام مقدس داشتند و فراموش کرده بودند که این مملکت یتیم نیست و صاحب داردو همچنین امت آن به مانند هر امتی نیست و پشت امام خود را هیچ‌گاه خالی نمی‌کند.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: پس از آن همه هزینه‌های میلیارد دلاری در منطقه که فکرشان هم قلب آدمی را به درد می‌آورد، برای این کفتارهای شیطان صفت قابل تحمل نبود که دسیسه و توطئه‌ای می‌کنند، به هر سویی چنگ می‌اندازند و خود را تکه تکه می‌کنند تا انواع فشارهای ضد حقوق بشری اعم از اقتصادی، امنیتی، اجتماعی و فرهنگی را به این ملت عزیز وارد بکنند، اما باز هم شاهد این هستند که علی‌رغم همه‌ی این تلاش‌ها این ملت به معنای واقعی قهرمان پایبند به ولایت باقی مانده و به مقابله‌ی تمام قد با دشمن می‌ایستد.

وی افزود: حضور مردم در حمایت از نظام دشمنان  را تا سرحد مرگ خشمگین کرد و در عین حال می‌ترساند و همین باعث می‌شود که خشم و عصبانیت خود را با توهین به پیامبر اعظم اسلام(صلوات الله علیه)،قرآن کریم، علمای دینی و رهبر معظم انقلاب دربیاورند.

وی افزود: آن ها خوب می‌دانند آنچه که ما را با ملل دیگر متفاوت می‌سازد همین مقدسات و دین مبین اسلام و مذهب شیعه است و گمان باطل ببرند که این بی‌احترامی‌ها، توهین‌ها و حرمت‌شکنی‌ها می‌تواند خدشه‌ای به شان و جایگاه آن بزرگان و این مسیر حق وارد بکند ولی این احمق‌ها نمی‌دانند که دارند به سمت خورشید درخشان و نور مطلق با قطره چکان آب می‌ریزند و تصور می‌کنند که می‌توانند آن را خاموش یا کم فروغ کنند.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران گفت: این نقشه‌ شوم و بی اساس آن‌ها بار دیگر با شکست مواجه شد و همانطور که همواره شاهد بودیم این مسائل برخلاف آنچه که انتظار می‌رود موجب اتحاد و وحدت بیش از پیش بین مسلمین و حتی ادیان دیگر با اسلام گردیده است و این را در رواج اسلام در کشورهای اروپایی می‌توان مشاهده کرد و این همان چیزی است که آنها را عصبی، خشمگین و مستأصل می‌کند.

ترکمانی عنوان کرد: مستکبرین و ظالمین عالم محکوم به شکست در مقابل جبهه‌ی حزب‌الله هستند و در لبه‌ی پرتگاه قرار دارند و بخاطر همین‌است که به هرسویی برای نجات خود دست اندازی می‌کنند و دست به کارهای احمقانه می‌زنند ولی نمی‌دانند که در این باتلاق هرچه بیش‌تر دست و پا بزنند بیشتر فرو خواهند رفت.

مسئول واحد تشکیلات جامعه اسلامی دانشجویان در پایان گفت: باید این هشدار را به این فرومایگان پست بدهیم که ملت ایران برسر آرمان‌ها و مقدسات خود با کسی مسامحه و تساهل نخواهد نمود و این عمل پلید و غیرانسانی در توهین به اعتقادات یک میلیارد و نیم مسلمان بی‌پاسخ نخواهد ماند و منتظر سیلی دیگری از سوی امت حزب‌الله باشند.

پایان پیام/

نظر شما