شناسهٔ خبر: 58463760 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آقای خاص قهرمان ایتالیا را اعلام کرد

سرمربی تیم رم قهرمان سری آ ایتالیا را از حالا مشخص کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم‌های رم و ناپولی امشب (یکشنبه) حساس‌ترین دیدار هفته بیستم سری آ را ورزشگاه «دیگو مارادونا» ناپل برگزار می‌کنند و سرمربی گرگ‌های پایتخت، قهرمانی حریف خود در لیگ ایتالیا را تبریک گفت. ناپولی ۵۰ امتیازی با یک بازی کمتر ۱۰ امتیاز از اینتر، تیم دوم جدول بیشتر کسب کرده است.

«ژوزه مورینیو» در کنفرانس خبری پیش از بازی رم با ناپولی گفت: همان ناپولی که از روز اول فصل دیدیم. من امیدوارم اشتباه برداشت نشود اما من به ناپولی بابت قهرمانی آن‌ها تبریک می‌گویم. جام برای آن‌هاست و مستحق آن هم هستند. آن‌ها قوی‌ترین تیم هستند. اینتر، میلان و رقبای دیگر ثبات لازم برای پیروزی در هفت یا هشت بازی متوالی را ندارند اما ما برای برد به میدان می‌رویم.

سرمربی سابق تیم‌های چلسی، رئال مادرید و تاتنهام از تمام کسانی که تولد ۶۰ سالگی‌اش را به او تبریک گفته بودند، تشکر کرد و گفت «هدیه‌ای ویژه» برای خبرنگاران دارد و آن نیز اعلام ترکیب ۱۱ نفره تیمش برای بازی امشب بود. او البته گفت قرار نیست به دلیل قوانین مربوط به «بازی جونمردانه مالی» اتفاقی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی برای رمی‌ها رخ دهد.

مورینیو ضمن تمجید از «پائولو دیبالا» مهاجم آرژانتینی خود، خاطره‌ای از حضورش در تاتنهام مطرح کرد و گفت: هیچ بازیکنی از ناپولی در سطح دیبالا نیست. آن‌ها بازیکنان خوب زیادی دارند. زمانی که در تاتنهام بود، قصد داشتم «کیم مین جائه» مدافع کنونی ناپولی را جذب کنم. باشگاه او ۱۰ میلیون می‌خواست اما تاتنهام نمی‌توانست بیشتر از پنج میلیون هزینه کند اما الان می‌تواند.

سرمربی سرشناس پرتغالی درباره وضعیت «نیکولا زانیولو» مهاجم تیم خود هم گفت: او یک ماه است که هر روز می‌گوید می‌خواهد برود. متاسفانه به نظر می‌رسد حق با من بود. من گفته بودم انتظار دارم در تیم بماند اما وقتی اوضاع این چنین است، من باید به جمله‌ام کله متاسفانه را اضافه کنم. وقتی بازیکنی می‌گوید نمی‌خواهد لباس رم را بپوشد، من باید بگویم متاسفانه.

گفته شده زانیولو به دلیل مشکلات با باشگاه و هواداران هر طور شده می‌خواهد از رم جدا شود. تیم‌های میلان و بورنموث خواهان جذب او هستند.

رمی‌ها هم‌اکنون با ۳۷ امتیاز و تفاضل گل کمتر به نسبت لاتزیو، در رده ششم جدول سری‌آ قرار دارند.

پایان پیام/

نظر شما