شناسهٔ خبر: 58460340 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی:

نمایشگاه «موزه عبرت» در خراسان جنوبی برپا می‌شود

«فرخنده» از برپایی نمایشگاه «موزه عبرت» به مناسبت چهل‌ و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مرکز استان خبر داد و گفت: این نمایشگاه از 11 بهمن‌ در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند دایر خواهد شد.

صاحب‌خبر -

«علی فرخنده» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بیرجند، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ايران مديون رشادت‌ها و فداكاری‌های جوانان، مردان و زنانی است كه در دوران انقلاب در برابر ستم و ظلم ساواک ايستادند و با تحمل شكنجه و زندان پيروزی انقلاب اسلامی را رقم زدند.

وی با تأکید بر اینکه اگر فداكاری و جانفشانی اقشار مختلف مردم نبود امروز از استقلال و امنيت ايران خبری نبود، گفت: دهه مبارک فجر فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردهای خون شهدا است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از برپایی نمایشگاه «موزه عبرت» به مناسبت چهل‌ و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مرکز استان خبر داد و عنوان کرد: این نمایشگاه از 11 بهمن‌ در سوله ورزشی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند دایر می‌شود.

فرخنده با اعلام اینکه زمان بازدید از این موزه از ساعت 9 الی 11 از  18 الی 21 به مدت یک ماه خواهد بود، تصریح کرد: این موزه سختی انسان‌هایی را یادآور می‌شود که روزگاری در سلول‌های تاریک آن شکنجه شده‌اند لذا همه ما محتاج اين چنين موزه‌هایی هستیم.

وی آشنایی اقشار و سنین مختلف به ویژه نسل جوان با وقایع پیش از انقلاب و معرفی شخصیت‌های برجسته انقلاب را از اهداف برگزاری این موزه ذکر و تأکید کرد: لازم است اقشار مختلف از اين نمايشگاه ديدن كنند تا جنايت‌های رژيم پهلوی كه دست پروده اسرائيل و انگليس و آمريكا بود بيشتر برملا شود.

انتهای پیام/

نظر شما