شناسهٔ خبر: 58460293 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

سلطنت رونالدو در عربستان/ جزئیات زندگی کریس در ریاض فاش شد

یک مجله انگلیسی نوشته ستاره پرتغالی و همسرش عاشق زندگی در عربستان شده‌اند و در ریاض به چشم شاه و ملکه به آن‌ها نگاه می‌کنند.

صاحب‌خبر -

 یک مجله انگلیسی نوشته ستاره پرتغالی و همسرش عاشق زندگی در عربستان شده‌اند و در ریاض به چشم شاه و ملکه به آن‌ها نگاه می‌کنند.

رونالدو در پی مصاحبه با «پیرس مورگان» خبرنگار معروف انگلیسی و انتقاد از تند از باشگاه، بازیکنان و مربیان منچستریونایتد ، از این تیم جدا شد و با قراردادی سه ساله و با دستمزد سالیانه سالیانه ۲۰۰ میلیون یورو به النصر پیوست.

مجله «تتلر» جزئیات جدیدی از زندگی رونالدو و خانواده‌اش را در عربستان منتشر کرده و به نقل از مورگان نوشته او از زندگی در ریاض لذت می‌برد.

خبرنگار نزدیک به رونالدو به این مجله گفته است: به لطف سرو صدا‌ها پس از مصاحبه ما، رونالدو بزرگترین قراداد تاریخ فوتبال را امضا کرد و در سن ۳۷ سالگی به پردرآمدترین فوتبالیست جهان تبدیل شد. البته که او از این انتقال خوشحال است. من چند پیام با او رد و بدل کرده‌ام و او کاملاً عاشق آن است، چه در خارج و چه در زمین مسابقه.

تتلر نوشته صحبت از رونالدو، همسرش و پنج فرزند او پس از انتقال ستاره پرتغالی به ریاضف «نقل محافل» شده است و همه‌جا درباره آن‌ها صحبت می‌کنند.

آن‌ها به همراه همراهان رونالدو زندگی شاهانه‌ای را در ۱۷ سوئیت در هتل و آسمان‌خراش ۲۶۷ متری «چهار فصل» در ریاض دارند و اقامت در آن چیزی در حدود ۲۵۰ هزار پوند در ماه تمام می‌شود. این هتل چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای از ریاض دارد.

گفته می‌شود خانواده او در یک سوئیت دو طبقه در این هتل اقامت دارند و اتاق‌های خواب، دفتر خصوصی، اتاق پذیرایی و اتاق رسانه آن با طلا و سنگ مرر منقش شده است.

تتلر گفته «جورجینا رودریگز» همسر آرژانتینی رونالدو هم که در زمینه مد فعالیت می‌کند، پایگاه هواداری بزرگی در عربستان دارد و حتی قبل از اینکه پای به این کشور بگذارد، او را یک «الگو» می‌خواندند.

با این حال و با وجود زندگی شاهانه در عربستان، رونالدو دوران فوتبال خود در غرب آسیا را ناامیدکننده آغاز کرده و در دو بازی گذشته خود با النصر عملکرد ضعیفی داشته و موفق به گلزنی هم نشده است.

سلطنت رونالدو در عربستان جزئیات زندگی کریس در ریاض فاش شد

نظر شما