شناسهٔ خبر: 58460189 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

اخبار باشگاه پرسپولیس| نقشه پرسپولیس برای پرداختی میلیاردی!

باشگاه پرسپولیس برای تامین مالی پرداختی‌های میلیاردی اش تا پایان فصل طرح ویژه‌ای را آماده استارت دارد.

صاحب‌خبر -

با اینکه یک هفته هم از نیم‌فصل دوم لیگ برتر فصل جاری گذشته است اما همچنان باشگاه پرسپولیس با مشکلات عدیده مالی درگیر است و در این شرایط حساب‌های این باشگاه هم به خاطر شکایت‌های انجام شده مسدود است و عملا باشگاه پرسپولیس با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند.

با این شرایط مدیران باشگاه پرسپولیس از طرق مختلف موفق شده‌اند که مطالبات بازیکنان و اعضای کادرفنی را تا درصد خوبی پرداخت کنند، اما نمی‌شود از مشکلات مالی این باشگاه چشم پوشی کرد.

هزینه تیمداری امسال پرسپولیس چیزی حدود ۳۵۰ میلیارد تومان برآورده شده که ۱۱۰ میلیارد تومان از این مبلغ با اسپانسری ایرانسل تا پایان فصل پوشش داده خواهد شد. قسمتی از این مبلغ هم (حدودا ماهی ۷ میلیارد تومان) از سود ماهیانه سپرده باشگاه پرسپولیس تامین خواهد شد.

نقشه پرسپولیس برای پرداختی میلیاردی!

با این وجود بازهم برای پرکردن ۳۵۰ میلیارد تومان کمبود بودجه دارد. از همین رو قرار است ظرف یکی، دو هفته آینده از چند طرح اقتصادی جدید و ویژه باشگاه پرسپولیس رونمایی شود. مدیران باشگاه پرسپولیس معتقد هستند این طرح‌های اقتصادی توانایی این را دارند که قسمت زیادی از هزینه امسال پرسپولیس را پوشش بدهند. حالا باید دید این طرح‌های اقتصادی باشگاه پرسپولیس چیست و آیا توانایی درآمدزایی مدنظر پرسپولیسی‌ها را دارد یا خیر.

یک منبع آگاه و موثق در گفتگو با میدان این خبر را تایید کرد.

 

نظر شما