شناسهٔ خبر: 58460187 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

واکنش احزاب یمنی به عملیات قدس / حملات شجاعانه مبارک باشد

تهران-ایرنا- احزاب بزرگ یمن موسوم به "دیدار مشترک " (اللقاء المشترک) شنبه شب در بیانیه ای عملیات شجاعانه موفق قدس را تبریک گفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از شبکه خبری "المیادین"، این احزاب در بیانیه ای اعلام کردند که این عملیات نشان داد که صهیونیست ها در خاک فلسطین، نه امنیت دارند و نه صلحی برای آنها خواهد بود.

احزاب یمنی این عملیات موفق را به مردم فلسطین و مسلمانان تبریک گفتند.

منابع رژیم صهیونیستی روز شنبه از تیراندازی در شهرک سلوان در شهر اشغالی قدس و زخمی شدن ۲ صهیونیست در پی این تیراندازی خبر دادند. این دومین عملیات شهادت طلبانه ضد صهیونیستی در کمتر از ۲۴ ساعت در شهر اشغالی قدس به شمار می‌رود.

قدس اشغالی جمعه شب نیز شاهد عملیات شهادت طلبانه «خیری علقم» جوان مبارز فلسطینی در پاسخ به جنایت اخیر صهیونیست ها در شهر جنین در کرانه باختری بود.

این احزاب پنجشنبه شب نیز در بیانیه‌ای یورش وحشیانه رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین و به شهادت رساندن جوانان فلسطینی را بشدت محکوم کردند.

در بیانیه این احزاب آمده بود: جنایت مداوم دشمن صهیونیستی در حق ملت مظلوم فلسطین که مغایر با توانین حقوق و قوانین بین المللی، محکوم می کنیم.

از سوی دیگر احزاب یمنی جانفشانی و رشادت اهالی اردوگاه جنین و گروه های مقاومت فلسطین را که با تمام قدرت در برابر نظامیان صهیونیست ایستادند، ستودند.

حمله روز پنجشنبه نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین، شدیدترین عملیات نظامی رژیم نامشروع تل آویو از زمان تشکیل کابینه افراطی نتانیاهو در پایان ماه گذشته میلادی و خونین‌ترین عملیات آن در اردوگاه جنین در چند سال گذشته است.

عملیات قدس در حالی انجام شده که کرانه باختری رود اردن روز پنجشنبه شاهد یورش ارتش رژیم صهیونیستی به شهر جنین و جنایت آفرینی جدیدی بود که در جریان آن ۱۱ شهروند فلسطینی شهید و دستکم ۲۰ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

نظر شما