شناسهٔ خبر: 58460184 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

پرورش خبر داد:

افزایش تسهیلات تعویض مخزن CNG برای تاکسیرانان اصفهانی

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان با بیان اینکه تسهیلاتی در نظر گرفته شده است تا رانندگان تاکسی بتوانند جهت تعویض مخزن CNG خودروی خود اقدام کنند، گفت: با توجه به گران‌تر شدن مخازن مبلغ این تسهیلات از پنج میلیون تومان به ۷.۵ میلیون تومان افزایش یافته است.

صاحب‌خبر -

محمد پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طرحی جهت در اختیار گرفتن منابع مالی توسط سازمان تاکسیرانی به شورای اسلامی شهر و شهردار ارائه شده است تا از این طریق وام تعمیرات خودرو به رانندگان تعلق گیرد و آن‌ها بتوانند با مراجعه به تعمیرگاه مدنظر، نسبت به تعمیر خودروی خود اقدام کنند اما تاکنون نتیجه‌ای حاصل نشده است.

وی با اشاره به خدمات رفاهی در نظر گرفته شده برای رانندگان تاکسی و خانواده آن‌ها افزود: رویداد خجسته‌ای که سال جاری رقم خورد، برگزاری جشن بزرگ خانواده تاکسیرانی طی چهار شب متوالی بود که بیش از هشت هزار نفر راننده و خانواده آن‌ها در این جشن شرکت کردند؛ این محفل باعث رضایتمندی رانندگان شد و امیدواریم با حمایت‌های بیشتر، بتوانیم سال آینده این جشن را وسیع‌تر برگزار کنیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: از دیگر اقدامات انجام شده، انعقاد تفاهم‌نامه با مراکز خدماتی، درمانی، رفاهی و ورزشی بود که از ابتدای حضور من در سازمان اهتمام خاصی به این مسئله وجود داشته است، بنابراین با ۶۰ مرکز رفاهی و خدماتی تفاهم‌نامه امضا کردیم که با در نظر گرفتن درصد تخفیف معین، رانندگان می‌توانند از این خدمات استفاده کنند که استقبال بسیار خوبی نیز صورت گرفت.

وی تصریح کرد: افتتاح آرایشگاه رایگان ویژه رانندگان خدمت جدیدی بود که در سازمان تاکسیرانی اصفهان انجام شد، همچنین موضوع دیگر مسئله اختصاص وام به رانندگان جهت تعمیر مخازن CNG بود، چراکه اگر تاریخ مخازن CNG منقضی شود، حکم یک بمب سیار را در سطح شهر خواهد داشت.

پرورش با بیان اینکه در گذشته رانندگان معافیت تعویض مخزن CNG دریافت می‌کردند یا معاینه فنی خودروی آنها به‌طور سوری صادر می‌شد و رانندگان می‌توانستند در سطح شهر تردد کنند، گفت: در حال حاضر به هیچ عنوان اجازه این بی‌قانونی داده نخواهد شد، لذا تسهیلاتی در نظر گرفته شده است تا رانندگان بتوانند جهت تعویض مخزن خودروی خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: با توجه به گران‌تر شدن مخازن CNG مبلغ این تسهیلات از پنج میلیون به ۷.۵ میلیون تومان افزایش یافته است.

نظر شما