شناسهٔ خبر: 58460026 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

هافبک اینتر در تیررس یووه، بارسا و رئال

با وخیم شدن اوضاع مالی باشگاه اینتر و لزوم فروش چند ستاره برای برقراری تعادل، باشگاه اینتر احتمالاً بروزوویچ را بفروشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، اگرچه باشگاه اینتر میلان پیش از این اعلام کرده بود که مارسلو بروزوویچ غیرقابل فروش است، اما شرایط تغییر کرده و تعدادی پیشنهاد نیز برای این بازیکن رسیده است.

پیش از این باشگاه اینتر میلان درخصوص ملی پوش کروات خود گفته بود که به هیچ پیشنهادی گوش نمی دهد. با این حال سیاست اینتر در مدت اخیر تغییر کرده و مارسلو بروزوویچ دیگر بازیکن غیرقابل فروش محسوب نمی شود. او که در این فصل با مصدومیت دست و پنجه نرم می کند، با وجود امضای قرارداد جدید ۶.۵ میلیون یورویی در کمتر از یک سال پیش، یکی از گزینه های فروش تیمش به حساب می آید.

سیمئونه اینزاگی توانسته در این فصل با بازی گرفتن از هاکان چالهان اوغلو و هنریک مخیتاریان، بروزوویچ را تقریباً از ترکیب کنار بگذارد و جانشین های مناسبی برای او انتخاب کند. به این ترتیب، غول سری آ به پیشنهادات برای این بازیکن سی ساله گوش می دهد تا شاید بتواند درآمد خوبی از فروشش کسب کند.

باشگاه اینتر نیاز به فروش ستاره های خود دارد و مسائل مالی باعث شده است تا فروش هافبک دفاعی این تیم بیش از هر زمانی معقول به نظر برسد. با جدایی میلان اشکرینیار، بروزوویچ و دامفرایز دیگر گزینه هایی هستند که ممکن است از تیم ایتالیایی جدا شوند.

باشگاه های یوونتوس، بارسلونا، رئال مادرید و چلسی همگی به جذب بازیکن کروات علاقه‌مند هستند و می دانند که اینتر در تابستان آماده مذاکره خواهد بود. یوونتوس طرفدار دیرینه هافبک اینتر است و در چند سال گذشته بارها سعی کرده او را به تورین بیاورد، از جمله کمتر از ۱۲ ماه پیش، زمانی که این بازیکن ۳۰ ساله هنوز قرارداد جدیدی با نراتزوری امضا نکرده بود.

نظر شما