شناسهٔ خبر: 58456910 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

توهین جدید اپوزیسیون به مردم ایران

گدا هستید حق انتخاب ندارید!

روزنامه جوان

صاحب‌خبر -

یکی از عناصر ضدانقلاب خارج از کشور که از بی‌نتیجه ماندن اغتشاشات و آشوب‌ها در داخل ایران بدجوری عصبانی است، در توئیتی در انتقاد از اپوزیسیون و به نتیجه نرسیدن ائتلاف و اتحادی که وعده می‌دادند، با توهین به مردم ایران، آن‌ها را گدا‌هایی که نمی‌توانند انتخاب کنند، دانست!
به گزارش تسنیم، مریم معمارصادقی، رئیس سایت ضدانقلاب توانا، در توئیتی در انتقاد از اپوزیسیون و به نتیجه نرسیدن ائتلاف و اتحادی که وعده می‌دادند، با توهین به مردم ایران نوشت: «تعبیر انگلیسی «گدا‌ها نمی‌توانند انتخاب‌کننده باشند» برای ایرانیان مناسب است. امیدوارم کسی بهش برنخوره. ملتی هستیم گرفتار هر بحرانی که می‌توان تصور کرد و با این حال نیرو‌های اپوزیسیون طوری رفتار می‌کنند که انگار زمان زیادی برای انتخاب از میان بسیاری از غذا‌های لوکس و لذیذ دارند.»
مریم معمارصادقی سال ۹۷ در مصاحبه‌ای با بی‌بی سی‌فارسی اعتراف کرد که پول مؤسسه توانا که آموزش نیرو برای رسانه‌های ضدایرانی را به عهده دارد، مستقیماً از امریکا و چند کشور دیگر تأمین می‌کند. وی همچنین از حامیان حمله نظامی به ایران است و در یک سخنرانی گفته بود: «در برخی شرایط، بدون جنگ این امکان وجود ندارد که به کرامت انسانی رسید»!

برچسب‌ها:

نظر شما