شناسهٔ خبر: 58452187 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

پرفروش‌ترین کنسرو مرغ در سوپرمارکت‌ها

کنسرو ۱۸۰ گرمی مرغ شیلتون، ۳۹ هزار و ۹۰۰ تومان یعنی معادل کنسرو تن ماهی این برند فروخته می‌شود

صاحب‌خبر -

فرارو - قیمت کنسرو مرغ با کنسرو تن ماهی برابری می‌کند. در سوپرمارکت‌ها کنسرو‌های ۱۸۰ گرمی تن ماهی را حدود ۴۰ هزار تومان می‌فروشند و می‌شود کنسرو‌های ۱۸۰ گرمی مرغ را با همین قیمت خرید. البته قیمت کنسرو ۱۸۰ گرمی مرغ هانی به ۶۷ هزار تومان رسیده که خرید آن هزینه بیشتری نسبت به یک کیلو مرغ دارد و از یک طرف دیگر پای کنسرو‌های مرغ خارجی با قیمت‌های بالاتر به سوپرمارکت‌ها باز شده است.

۱- کنسرو مرغ شیلانه یکی از گزینه‌های پرفروش در بازار است که آن را با وزن ۱۵۰ گرم، ۳۷ هزار تومان می‌فروشند. کنسرو مرغ شیلانه، شامل ران و سینه مرغ پخته‌شده است که برای آماده شدن، مثل کنسرو ماهی تن به ۲۰ دقیقه زمان نیاز دارد. در محتویات کنسرو مرغ شیلانه به‌جز ران و سینه مرغ، به چیز‌هایی مثل روغن مایع، ادویه، پیاز و نمک اشاره شده است. از برند شیلانه علاوه بر کنسرو‌های ماهی تن و مرغ، انواع کنسرو‌ها را می‌شود در بازار پیدا کرد.

۲- قیمت کنسرو مرغ شیلتون معادل کنسرو‌های ماهی تن این برند است. روی هر دوتا کنسرو عدد ۳۹ هزار و ۹۰۰ تومان به‌عنوان قیمت مصرف کننده دیده می‌شود و از نظر فروشنده‌ها، کنسرو مرغ شیلتون یکی دیگر از محبو‌ب‌ترین گزینه‌ها به‌حساب می‌آید که با وزن ۱۸۰ گرم فروخته می‌شود.

۳- کنسرو مرغ هانی مثل سایر غذا‌های آماده این برند جزو گرا‌ن‌ترین گزینه‌هاست. هانی ادعا می‌کند، کنسرو‌های مرغ این برند از گوشت فیله مرغ است و آن را با وزن ۱۸۰ گرم، ۶۷ هزار تومان، یعنی گرا‌ن‌تر از یک کیلو مرغ می‌فروشد. عددی که باعث می‌شود کنسرو مرغ هانی را یکی از ارزان‌ترین غذا‌های آماده این برند بدانیم. مثلا در سوپرمارکت‌ها کنسرو فیله مرغ آماده یک نفره هانی را که بسته‌بندی آن با کنسرو‌های مرغ تفاوت دارد، ۸۷ هزار تومان می‌فروشند و قیمت کنسرو کوبیده هانی به ۱۲۵ هزار تومان رسیده است.

۴- کنسرو مرغ امریکن‌فارم مثل سایر محصولات این برند از امارات وارد می‌شود. پیدا کردن آن برعکس کنسرو‌های ایرانی، کار راحتی نیست و به همین خاطر جزو گزینه‌های گرانقیمت فهرست ما قرار می‌گیرد و تقریبا هر فروشنده‌ای آن را با قیمت دلخواه خودش می‌فروشد. از ۸۵ هزار تومان تا ۱۲۵ هزار تومان، قیمت‌هایی است که برای کنسرو ۳۲۰ گرمی مرغ امریکن فارم از طرف فروشنده‌ها اعلام می‌شود. به‌جز کنسرو مرغ، کنسرو کالباس و مواد غذایی دیگری مثل عسل ارگانیک از برند امریکن‌فارم در بازار وجود دارد.

۵- خوشاب را بیشتر با کنسرو‌های رب گوجه‌فرنگی می‌شناسیم. به‌جز کنسرو‌های رب گوجه‌فرنگی، انواع کمپوت‌های میوه و مربا‌های خوشاب در بازار وجود دارد و کنسرو مرغ آن را به دو شکل می‌فروشند؛ کنسرو مرغ در روغن و کنسرو مرغ در سس گوجه‌فرنگی. اولی را ۳۴ هزار تومان می‌فروشند و قیمت مصرف‌کننده دومی به ۳۸ هزار و ۸۰۰ تومان رسیده است.

۶- کنسرو مرغ سالی یکی از گزینه‌های ارزانقیمت به‌حساب می‌آید. آن را ۳۷ هزار تومان می‌فروشند که البته با وزن ۱۵۰ گرم فروخته می‌شود و پارسال قیمتش ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان بود. کنسرو قیمه سیب‌زمینی، قورمه‌سبزی و ... دیگر محصولات کنسروی سالی در بازار به‌حساب می‌آیند.

‌  قیمت انواع کنسرو مرغ

برند

وزن

قیمت

شیلانه

150 گرم

37 هزار تومان

شیلتون

180 گرم

39 هزار و 900 تومان

هانی

180 گرم

67 هزار تومان

امریکن‌فارم

320 گرم

85 تا 125 هزار تومان  

خوشاب

180 گرم

38 هزار و 800 تومان

سالی

150 گرم

37 هزار تومان

نظر شما