شناسهٔ خبر: 58451811 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور | لینک خبر

مدیرکل صداوسیمای استان قم در بازدید از پروژه کتابخانه مرکزی قم مطرح کرد؛

طراحی کتابخانه‌ای برای نسل جدید

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد لطفی نیاسر، مدیرکل صدا و سیمای استان قم به همراه جمعی از معاونین از کتابخانه مرکزی قم بازدید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم، حجت الاسلام محمد لطفی نیاسر، مدیرکل صدا و سیمای استان قم همراه با تقی ربانی، معاون سیما؛ حسین حقانی، مدیر واحد خبر؛ حجت الاسلام محمدحسین مبینی، مدیر روابط عمومی؛ غلامحسین باقری معاون صدا و حسین آقایی، مسئول بسیج صدا و سیمای قم به همراه مهدی توکلیان، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان از کتابخانه مرکزی قم بازدید کرد.

حجت الاسلام محمد لطفی نیاسر نیز در حاشیه این بازدید بیان داشت: حضرت علی (علیه السلام) در روایتی می فرمایند که فرزندانتان را برای دوره خودشان تربیت کنید و خوشبختانه این نکته مهم در این مجموعه و فعالیت های اخیر نهاد کتابخانه های عمومی دیده می‌شود که نگاهی تازه توام با تعریف فعالیت های نوین به موضوع کتاب است.

طراحی کتابخانه ای برای نسل جدید

وی در ادامه افزود: برای پیشرفت جامعه، گریزی جز ایجاد فرهنگ مدرن کتابخوانی نداریم و این کتابخانه می تواند این فرهنگ را در این منطقه کم برخوردار که فاقد فضای فرهنگی است، ایجاد کند.

مدیرکل صدا و سیمای استان در ادامه با تاکید بر فعالیت های مشترک خاطر نشان کرد: در حوزه رسانه سعی کرده ام که در همه برنامه ها، کتاب های خوب را ترویج و معرفی کنیم و کتابداران نیز همکاری و فعالیت گسترده ای را در این زمینه با رسانه ملی داشته و دارند.

لطفی نیاسر تصریح کرد: در حوزه فعالیت های مشترک نیز می توان از ظرفیت کتابخانه های عمومی می توان در راستای معرفی کتاب استفاده کرد.

نظر شما