شناسهٔ خبر: 58450921 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

رئیس کل دادگستری هرمزگان از روند خدمت‌رسانی در مجتمع دادگاه‌های کیفری و انقلاب بندرعباس بازدید کرد

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان به صورت سرزده از مجتمع دادگاه های کیفری و انقلاب بندرعباس بازدید کرد و روند خدمت رسانی به مردم را مورد بررسی قرار داد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان-مجتبی قهرمانی در ادامه برنامه‌های حضور میدانی به منظور نظارت بر نحوه خدمت رسانی به مردم، به صورت سرزده از مجتمع دادگاه های کیفری و انقلاب بندرعباس بازدید کرد و ضمن حضور در شعب مختلف، در جریان رسیدگی‌های قضایی قرار گرفت.

قهرمانی همچنین ضمن اطلاع از فعالیت‌های انجام شده، با هدف بهبود روند امور، توصیه‌ها و تذکرات لازم را خطاب به مسئولان مربوطه ارائه کرد.

وی در ادامه، با اشاره به اهمیت توجه به استفاده از تأسیسات نوین حقوقی و مجازات‌های جایگزین حبس گفت: ضرورت دارد، استفاده از پابند الکترونیک در تعیین مجازات توسط قضات و صدور تصمیم نهایی در این خصوص طبق ضوابط و دستورالعمل‌های موجود در دستور کار قرار گیرد.

قهرمانی بر لزوم تکریم ارباب رجوع، جلب رضایت مردم، رعایت موازین قانونی و حفظ حقوق شاکی و متهم در رسیدگی‌های قضایی نیز تأکید کرد و گفت: رسالت دستگاه قضایی پاسخگویی به‌موقع و جلب رضایتمندی مردم در رسیدگی‌های قضایی است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در جریان این بازدید که ساعاتی به طول انجامید، با تعدادی از مراجعه کنندگان مجتمع دادگاه‌های کیفری و انقلاب بندرعباس نیز به دیدار و گفت‌وگو پرداخت و پس از استماع مطالبات آن‌ها، ضمن صدور دستورات لازم در خصوص رسیدگی به مشکلات و درخواست‌های مطرح شده، پیگیری این موارد تا حصول نتیجه نهایی را مورد تأکید قرار داد.

گفتنی است؛ در این بازدید که صمد دهقانی رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب بندرعباس نیز حضور داشت، محمدمهدی فیروزی رئیس مجتمع دادگاه‌های کیفری و انقلاب بندرعباس گزارشی از عملکرد، دستاورد‌ها و برنامه‌های این مجتمع را ارائه کرد.

انتهای پیام/

نظر شما