شناسهٔ خبر: 58450518 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دانشجویان دانشگاه سوره با خانواده شهید عجمیان دیدار کردند

به همت بسیج دانشجویی دانشگاه سوره دیدار با خانواده شهید سید روح‌الله عجمیان با اهداء نقاشی چهره این شهید توسط دانشجویان این دانشگاه برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، به همت بسیج دانشجویی دانشگاه سوره در دومین دیدار ماهانه این تشکل با خانواده محترم شهدا، دیدار با خانواده شهید سیدروح‌الله عجمیان، از جمله شهدای مدافع امنیت، با حضور جمعی از دانشجویان سوره برگزار شد.

در این دیدار که در منزل شهید واقع در کمالشهر استان البرز برگزار شد تابلوی نقاشی چهره شهید عجمیان که هنر دستان تعدادی از دانشجویان دانشکده هنر دانشگاه سوره بود، تقدیم مادر این شهید بزرگوار گردید.

در این دیدار مادر و برادر شهید عجمیان به بیان خاطراتی از سیدروح‌الله پرداخته و از فعالیت‌های جهادی و خیرخواهانه او در ایام مختلف سال به ایراد سخن پرداختند.

در این دیدار جوادی، معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، بر لزوم دیدارهای مستمر دانشجویان با خانواده معزز شهدا تاکید نموده و خلق آثار هنری با محتوای شهیدان انقلاب اسلامی را از وظایف هنرمندان و برکات راه آنان برشمردند.

همچنین حسام مدحت مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه سوره تولید آثار هنری با محتوای شهیدان را حاصل اندیشه اسلامی و تربیت انقلابی هنرمندان سوره دانست و اشاره کرد: که هنرمندان بسیج دانشجویی همواره با هنر و قلم خود به یاد شهدای این سرزمین بوده و هستند‌.

وی بیان کرد: بسیج دانشجویی همواره مطالبه و پیگیر قصاص و محکومیت تمام عاملین و آمرین شهید مظلوم سیدروح‌الله عمجیان از قوه قضائیه خواهد بود.

شهید سید روح‌الله عجمیان متولد ۲۰ بهمن‌ماه ۱۳۷۳ از بسیجیان و جهادگران کمالشهر استان البرز که در تاریخ ۱۲ آبان ۱۴۰۱ در جریان ناامنی و اغتشاشات آزاد راه کرج - قزوین هنگام دفاع و جلوگیری از تعرض به نوامیس مردم توسط اغتشاشگران به طرز وحشیانه‌ای به شهادت رسید.

پایان پیام/

نظر شما