شناسهٔ خبر: 58449968 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

واکنش عجیب تن‌هاخ به درخشش رشفورد؛ من هری‌پاتر نیستم

تهران- ایرنا- سرمربی منچستریونایتد در واکنش رابطه با درخشش مارکوس رشفورد گفت: من هری پاتر نیستم که جادو کنم، این مسئله فقط به اعتماد به نفس بازیکن بازمی‌گردد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، در آستانه دیدار امشب منچستریونایتد و ردینگ در دور چهارم جام حذفی انگلیس، اریک تن‌هاخ در نشست خبری پیش از این دیدار در خصوص رشفورد، اظهار کرد: افزایش اعتمادبه‌نفس یکی از موارد تعیین‌کننده پیشرفت چشمگیر مارکوس رشفورد در این فصل بوده است.

رشفورد پس از جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت. او موفق شد در ۱۰ بازی گذشته برای شیاطین سرخ ۱۰ گل را به ثمر برساند. رشفورد در مجموع توانسته در ۲۹ بازی ۱۸ گل را به ثمر برساند.

تن هاخ همچنین یادآور شد: من هری پاتر نیستم که جادو کنم، این مسئله فقط به اعتماد به نفس بازیکن برمی‌گردد. هر بازیکنی باید اعتماد به نفس خودش را شکل دهد و از همان به خوبی استفاده کند.

وی افزود: در نهایت همه چیز به خود بازیکن بستگی دارد. شیوه بازی اهمیت دارد اما محیط و ذهنیت هم مهم است و بازیکن با همه این‌ها می‌تواند بهترین عملکردش را نشان دهد.

تیم فوتبال منچستریونایتد در چارچوب رقابت‌های جام حذفی انگلیس امشب از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه در ورزشگاه اولترافورد میزبان ردینگ خواهد بود.

واکنش عجیب تن‌هاخ به درخشش رشفورد؛ من هری‌پاتر نیستم

نظر شما