شناسهٔ خبر: 58448175 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دعوت استاندار خوزستان از سرمایه‌گذاران برای پرورش ماهی در قفس

استاندار خوزستان با تأکید بر ضرورت توسعه صنایع تبدیلی در هندیجان برای تسلط بر بازارهای منطقه گفت: یکی از بهترین روش‌های پرورش ماهی در دنیا پرورش ماهی در قفس است که با توجه به ظرفیت‌های موجود موانع اداری باید از سر راه برداشته شود.

صاحب‌خبر -

علی اکبر حسینی محراب امروز ۸ بهمن ماه در بازدید از اسکله صیادی بحرکان (بندرگاهی در هندیجان خوزستان) اظهار کرد: امیدواریم با حرکت رشد و توسعه‌ ای دولت و برنامه‌هایی که برای شهر و استان در نظر داریم؛ بتوانیم دین خود را نسبت به مردم به ویژه صید و صیادی در هندیجان ادا کنیم.

وی با تأکید بر ضرورت توسعه صنایع تبدیلی در هندیجان برای تسلط بر بازارهای منطقه بیان کرد: یکی از بهترین روش‌های پرورش ماهی در دنیا پرورش ماهی در قفس است که با توجه به ظرفیت‌های موجود موانع اداری باید از سر راه برداشته شود.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، حسینی محراب تصریح کرد: از همه کسانی که توان، برنامه و انرژی دارند به ویژه شرکت‌های دانش بنیان دعوت می‌کنیم تا وارد عرصه پرورش ماهی در قفس شوند.

وی افزود: زمانی که ماهی در قفس تولید شود؛ هیچ آسیبی به اکوسیستم نخواهد رسید، این امر به عنوان سندی برای صادرات است و از سرمایه‌گذاران اصلی کشور دعوت می‌شود تا وارد این عرصه شوند.

انتهای پیام

نظر شما