شناسهٔ خبر: 58448114 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

لیگ برتر والیبال

جدال حساس نمایندگان گلستان فردا در رقابت‌هایهفته بیست و دوم

دو نماینده گلستان فردا در رقابت‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر دو دیدار حساس پیش رو دارند و شهرداری گنبدکاووس برای فرار از منطقه قرمز وپاس گرگان برای دریافت سهمیه صعود تلاش می‌کنند.

صاحب‌خبر -

جدال حساس نمایندگان گلستان فردا در رقابت‌هایهفته بیست و دومبه گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، تیم شهرداری گنبدکاووس فردا در هفته بیست ودوم رقابت‌های لیگ برتر برای فرار از منطقه قرمز جدالی حساس پیش رو دارد.

صد و پنجاهمین مسابقه لیگ برتر مردان در سال ۱۴۰۱ به مصاف دو تیم مس رفسنجان و شهرداری گنبد اختصاص دارد.

این دو تیم که در تلاش هستند خود را از منطقه قرمز چهار تیم پایین جدول و احتمال سقوط به دسته یک دور کنند و در هفته گذشته برابر حریفانشان به پیروزی رسیده‌اند و در رفسنجان رقابتی جذاب خواهند داشت.

این دیدار فردا یکشنبه ساعت ۳ عصر در سالن ۹ دی رفسنجان برگزار می‌شود.

دیدار رفت این دو تیم سه بر دو به نفع شهرداری گنبدکاووس به پایان رسیده بود و مس رفسنجان در خانه با استفاده از تاکتیک‌های محمد محمدکاظم به دنبال برد و انتقام از حریف است.

شاگردان احد ارمشی در تیم شهرداری گنبدکاووس هم در این مسابقه به دنبال نهمین پیروزی و ارتقای جایگاه هستند.

این تیم با ۲۳ امتیاز در جایگاه یازدهم رده‌بندی قرار دارد و مس رفسنجان با پنج برد و ۱۷ امتیاز در رده سیزدهم جای گرفته است.

سالن مخابرات اصفهان هم فردا محل برگزاری مسابقه تیم‌های گیتی‌پسند و پاس گرگان خواهد بود.

اصفهانی‌ها در این دیدار به دنبال دو رقمی کردن تعداد برد‌های خود هستند و می‌خواهند در خانه پیروزی شیرین دور رفت را تکرار کنند، اما شاگردان عیسی سنگدوینی در تیم پاس که هفته گذشته شهرداری ارومیه را سه بر صفر مغلوب خود کرده‌اند، انگیزه کافی برای پیروزی در این مسابقه و انتقام شکست دور رفت را دارند.

مسابقه دور رفت این تیم‌ها سه بر یک به نفع گیتی‌پسند اصفهان به پایان رسیده بود.

پاس گرگان با ۱۲ برد و ۳۶ امتیاز در جایگاه ششم و گیتی‌پسند اصفهان با ۹ پیروزی و ۲۷ امتیاز در جایگاه نهم جدول قرار دارد و هر دو تیم به دنبال ارتقای جایگاه و دریافت سهمیه صعود به مرحله پلی‌آف هستند.

نظر شما