شناسهٔ خبر: 58447683 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

بیانیه حزب‌الله در واکنش به عملیات قدس: سیلی محکمی به کابینه تندروها و فاسدان بود

ایسنا نوشت: حزب‌الله لبنان عملیات روز جمعه در شمال قدس علیه گروهی از صهیونیست‌ها در نزدیکی کنیسه یهودی که بیش از ۲۰ کشته و مجروح بر جای گذاشت را سیلی محکمی به کابینه تندرو و فاسد رژیم اشغالگر توصیف کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری العهد، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای عملیات قدس را ستود و تاکید کرد: این عملیات دلیرانه دشمن را سردرگم و نیز شکنندگی امنیت و تدابیرش را آشکار کرد و همچنین ترس و اضطراب را در دل رژیم و شهرک نشینانش انداخت.

در این بیانیه آمده است: این عملیات پاسخی سریع، قاطع و جسورانه به تجاوزات و کشتارهای دشمن صهیونیستی در اردوگاه جنین و ضربه محکمی به دولت فاسد و افراطی آن است.

حزب الله لبنان در ادامه همبستگی کامل خود را با ملت فلسطین، گروه‌های مقاومت و مجاهدان شریف آن اعلام و بر حمایت مطلق خود از تمامی اقدامات گروه‌های مقاومت فلسطین برای جلوگیری از تجاوز و دفاع از فلسطینی‌ها تاکید کرد.

حزب‌الله همچنین تاکید کرد: ما معیارهای دوگانه ناعادلانه و غیرقابل قبول برخی از دولت‌های غربی و برخی از دولت‌های عربی با همدستی و سکوت در قبال کشتار دشمن صهیونیستی در اردوگاه جنین که منجر به شهادت بسیاری از مظلومان شد را به شدت محکوم می‌کنیم. این دولت‌ها در مقابل عملیات قدس و دیگر عملیات‌های فلسطینی‌ها را محکوم می‌کنند که در چارچوب حق دفاع از خود انجام می‌شوند.

در این بیانیه همچنین آمده است: ما این عملیات منحصر به فرد را به ملت فلسطین و همه گروه‌های مقاومت و مجاهدانش تبریک می‌گوییم و معتقد هستیم که تفنگ رزمندگان مقاومت به تنهایی می‌تواند پاسخ جنایات دشمن را بدهد.

لازم به ذکر است که در عملیات شهادت طلبانه در قدس اشغالی که توسط خیری علقم جوان ۲۱ ساله فلسطینی انجام گرفت، ۹ صهیونیست به هلاکت رسیده و بیش از ۱۰ نفر دیگر زخمی شدند.

برچسب‌ها:

نظر شما