شناسهٔ خبر: 58446549 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

در ۹ ماهه امسال؛

۵۵ هزار تماس، منجر به اعزام امداد خودرویی شرکت گاز زنجان شده است

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: مرکز مکانیزه ۱۹۴ با خدمات شبانه‌روزی خود، در ۹ ماهه ۱۴۰۱، پاسخ‌گوی ۹۵ هزار و ۵۵۷ مشترک زنجانی بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان، رحیم سلیمانی‌نژاد با اشاره به اینکه با به کارگیری سامانه مکانیزه پست امداد و با یکپارچه‌سازی مدیریت امدادرسانی، خدمات گاز با کیفیت و حداقل زمان ممکن به همشهریان عرضه می‌شود، افزود: در ۹ ماهه امسال، ۹۵ هزار و ۵۵۷ مشترک زنجانی با واحد پست امداد مکانیزه تماس تلفنی داشته‌اند.

وی با اعلام اینکه واحد پست امداد گاز زنجان به همراه ۳ خودرو درسه شیفت‌کاری به مشترکان زنجانی خدمات ارائه می‌کنند، ابراز کرد: با استفاده از این سامانه، بلافاصله پس از تماس مشترک با شماره ۱۹۴ مرکز امداد شرکت گاز استان زنجان، علاوه بر شماره تلفن تماس گیرنده، آدرس وی را نیز در مرکز امداد این شرکت ثبت و پس از آن خدمات امدادرسانی صورت می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان ادامه داد: خودروهای سیار امداد گاز زنجان در مناطق غرب، شرق و مرکز شهر مستقر بوده و با مجهز بودن به سامانه امداد مکانیزه، امکان شناسایی موقعیت حادثه بر اساس موقعیت مکانی خودرو ابلاغ و همه ارجاعات بی درنگ و به‌صورت اتوماتیک به تبلت‌های موجود در خودروها ارسال و در سریع‌ترین زمان، امدادگر متخصص در همه ساعات شبانه‌روز آماده دریافت پیام و ارائه خدمات به مشترکان است.

سلیمانی‌نژاد، تصریح کرد: به طور میانگین ۴۰ تا ۵۰ درصد تماس‌هایی که مردم با مرکز امداد برقرار می‌کنند، پس از اعلام به خودروهای امدادی، می‌بایست مجدداً از سوی امدادگران مرکز امداد، پیگیری شود که با راه‌اندازی این سامانه تلفنی که امکان ضبط مکالمات نیز در آن تعبیه شده، خودروهای امدادی موظف به پیگیری آن شده و به این صورت حجم زیادی از ترافیک تماس‌های تلفنی مشترکان مدیریت و روند امدادرسانی با سرعت و دقت بهتری صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه پست امداد گاز به صورت شبانه‌روزی و۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به درخواست‌های مردمی در زمان بروز اتفاق، حادثه و یا درخواست راهنمایی درخصوص به‌کارگیری گاز طبیعی است، اظهار کرد: بیشترین علّت تماس مشترکین گاز در نیمه نخست امسال؛ درخواست راهنمایی و مشاوره، اطلاع از قطعی گاز، نشتی گاز، استعلامات شهرداری وجمع‌آوری ادوات گازبوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان افزود: از تماس‌های گرفته شده با مرکز امداد این شرکت، ۴۰ هزار تماس غیرعملیاتی و ۵۵ هزار و ۵۵۷ تماس، منجر به اعزام امداد خودرویی صورت گرفته است.

سلیمانی‌نژاد با اشاره به اینکه در فصول سرد سال، این تماس‌ها با رشد قابل ملاحظه‌ای همراه است که تمهیدات لازم از طرف گاز زنجان برای پاسخ‌گویی مناسب و به هنگام و همچنین انجام اقدامات لازم صورت پذیرفته است، تصریح کرد: شفافیت و ارائه خدمات بهینه، دستاوردی است که با دریافت گزارش‌های لحظه‌ای از کارکرد شیفت‌ها، نفرات و همچنین اقلام مصرفی و ریزکارکرد خودروها در سامانه مکانیزه صورت می‌گیرد که این امر موجبات رضایت‌مندی هر چه بیشتر مشترکان را فراهم کرده است.

وی اعلام کرد: مشترکان گاز می‌توانند در صورت افت فشار گاز، قطعی و نشت گاز، انفجار، آتش‌سوزی، گازگرفتگی و یا داشتن هرگونه پرسش درهمه ساعات شبانه‌روز با سامانه گویا و مکانیزه ۱۹۴ و ۱۵۹۴ تماس بگیرند تا کارشناسان واحد امداد این شرکت در کمترین زمان ممکن در محل موردنظر حضور یافته و پاسخ‌گوی مطالبات و رفع مشکل مربوطه باشند.

انتهای پیام

نظر شما