شناسهٔ خبر: 58445334 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

فروش دیجیتالی The Last of Us Part 1 در بریتانیا ۳۰۵ درصد رشد داشته است

سریال بی‌نظیر منجر به رشد فروش شده است / Gamingbolt

صاحب‌خبر -

با اقتباس تلویزیونی شبکه HBO از سری The Last of Us که با موفقیت چشمگیری روبرو شده و بینندگان زیادی را جذب خود کرده، فرنچایز پسا آخرالزمانی ناتی داگ به وضوح در اوج به سر می‌برد.

موفقیت این سریال تلویزیونی همچنین باعث افزایش فروش بازی‌ها شدع، به طوری که The Last of Us Part 1 و The Last of Us Remastered هر دو شاهد افزایش قابل توجهی در فروش فیزیکی در بریتانیا در هفته گذشته بودند. جای تعجب ندارد که این امر در فروش دیجیتال منطقه‌ای نیز منعکس شده است.

همانطور که کریستوفر درینگ از GamesIndustry در توییتر گزارش داده، ریمیک قسمت اول برای پلی استیشن ۵ در هفته گذشته با افزایش ۳۰۵ درصدی فروش در بریتانیا، از رشد شدیدی در فروش دیجیتال برخوردار بود و به رتبه یازدهم رسیده است.

The Last of Us The Last of Us

نمودارها به طور مشابه، ریمستر لست آو آس برای پلی استیشن ۴ نیز شاهد افزایش ۳۳۷ درصدی فروش دیجیتالی بوده و در رتبه شانزدهم جدول قرار گرفت.

با توجه به اینکه ریمیک قسمت اول در تاریخ 3 مارس برای رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود، به احتمال زیاد شاهد فروش ثابت بازی در هفته‌ها و ماه‌های آینده خواهیم بود. اخیرا سونی یک دمو آزمایشی دو ساعته برای نسخه ریمیک در دسترس مشترکین PlayStation Plus Premium قرار داد، به این امید که کاربران را برای خرید کامل بازی ترغیب کند.

در همین حال، موفقیت لست آو آس در تلویزیون، HBO را بر آن داشت تا به طور رسمی برای ساخت فصل دوم این سریال چراغ سبز نشان دهد.

مصاحبه ویجیاتو با بنیان گذار رادار بازی + پاسخ به سوالات شما

Gamingbolt

نظر شما