شناسهٔ خبر: 58444393 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

تن‌هاخ: هری پاتر نیستم که جادو کنم!

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید پیشرفت بازیکنانش از جمله مارکوس رشفورد به دلیل تلاش خودشان بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد تحت هدایت تن‌هاخ در مسیر درستی قرار گرفته و پس از سال‌ها کسب نتایج ضعیف و دوری از کورس قهرمانی، حالا بار دیگر در حال بازگشت به روزهای اوج قرار دارد. 
یکی از مهره‌های کلیدی شیاطین سرخ برای بازگشت به دوران اوج مارکوس رشفورد است که نمایشی قابل توجه را در این فصل ارائه کرده و پس از پایان جام جهانی 2022  قطر تا به حال موفق شده 10 گل در 10 بازی در تمامی رقابت‌ها به ثمر برساند. 
او این فصل در مجموع 18 گل در 29 بازی به ثمر رسانده و امیدوار است که بهترین رکوردش که 22 گل در فصل 20-2019 بوده را پشت سر بگذارد. 

1741974

تن‌هاخ در پاسخ به سوالی درباره نقشش در اوج گرفتن رشفورد اظهار داشت: «من هری پاتر نیستم که جادو کنم! این مسئله فقط به اعتماد به نفس بازیکن برمی‌گردد. هر بازیکنی باید اعتماد به نفس خودش را شکل دهد و از همان به خوبی استفاده کند.»
او با تمجید از تلاش‌‎های این مهاجم انگلیسی گفت: «او برای این شرایط جنگیده است. البته که کادر فنی من ساختار خاصی را به این تیم اضافه کرده، اما در نهایت همه چیز به خود او مربوط است. البته که محیط و شرایط هم تاثیرگذار است، اما اول از همه خود او است که باید نشان دهد می‌تواند در بالاترین سطح رقابت کند.»

نظر شما