شناسهٔ خبر: 58443911 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اعزام دانشگاهیان به عتبات به تعویق افتاد

اعزام نخستین گروه زائران در بیست و سومین دوره سفر دانشگاهیان به عتبات که قرار بود هفتم بهمن‌ماه انجام شود، به دلیل مشکل در تأمین تسهیلات به تعویق افتاد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، بیست‌وسومین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات که قرار بود از هفتم بهمن‌ماه آغاز شود، به تعویق افتاد.

تأمین نشدن تسهیلات، سفر دانشگاهیان به عتبات را عقب انداخت

بر اساس برنامه ستاد عتبات دانشگاهیان، امسال کاروان‌های زمینی و هوایی قرار بود از هفتم بهمن‌ماه تا ۲۷ اسفندماه اعزام شوند که به دلیل آماده نشدن تسهیلات به دانشگاهیان با وجود مذاکرات بسیار مسؤولان، این امر محقق نشد و آغاز اعزام دانشگاهیان به ععتباتف به روزهای آینده موکول شد.

در بیست‌وسومین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات بیش از ۵۰ هزار نفر نام‌نویسی کردند که به دلیل محدودیت در اعزام، کم‌تر از ۱۵ درصد متقاضیان به قید قرعه به این سفر معنوی مشرف خواهند شد.

زائران در قالب بیست‌و‌سومین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات در روزهای آینده به این سفر معنوی اعزام می‌شوند و بر اساس برنامه پیش‌بینی شده، روزانه ۲ کاروان به صورت هوایی و یک کاروان به صورت زمینی عازم عراق خواهد شد.

به گزارش فارس، در بیست‌ویکمین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات، با وجود ثبت‌نام از زائران در قالب کاروان زمینی و هوایی، به دلیل بسته بودن مرزهای زمینی، تنها ۸۰ کاروان هوایی عازم عتبات شدند.

پایان پیام/

نظر شما